• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-06 18:17:05 följande:
    Det handlar om att de älskar att säga åt andra hur slutna och fördömande de är. Det ger dem själva en egoboost att känna sig öppna och fördomsfria. Ungefär som Jazzan.
    Ja, fördomsfri är viktigt. Och att man kan säga "gå och runka" åt sina barn.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-06 18:19:53 följande:
    Mmmm... gillar vin. Och whiskey. Och öl. Och whiskey. Och öl.
    Jag gillar vin.
    Men det spelar ingen roll, alkohol som alkohol. Vi ska iallafall inte dricka piss eller äta bajs. På den punkten är jag mycket bestämd.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 19:21:18 följande:
    Jag har fått 9 gröningar nu...Dock bara med "ditt inlägg har plockats bort då det citerar ett annat inlägg som tagits bort"...det säger en del om vem som gick lite över gränsen för moderatorerna brukar inte vara på min sida. 
    Ja, jag blev riktigt förvånad och glad! Den är dessutom stängd nu. Jag kunde inte bitchslappa den där människan som härskar.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 19:01:14 följande:
    Tack. Jag blev bara så brutalt äcklad och chockad. Jag kan diskutera rätt hårt och ifrågasätta saker men det där var av sexuell natur och jag känner mig jävligt kränkt. Jag polisanmäler fan honom. 
    Ja, gör det! Usch, du har verkligen haft ett tufft liv.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-06 21:06:29 följande:
    "Vet inte vad det blir för vigselring för den ska mannen köpa Denna ringen kommer då att sitta på andra handen istället för dom går inte att kombinera. Det blir silver på den andre också.Klänningen blir troligtvis axellös för han älskar min svenska vita hud "satte lite kräk i halsen......
    *hulkar*

En del...
  • M C

Senaste nytt i bjästa: mamman och brorsan känner sig utsatta. De har anmält SVT.

Jag vet itne om jag ska skratta rått eller ignorera - jag mår nog bäst av att ignorera tror jag.

• M C
    Bam skrev 2010-04-06 22:25:37 följande:
    Tror ni verkligen att jag skulle kunna göra nåt så djävulskt?  Såklart inte!
    Jag tror utviket har en stor konkurrent i dig! Såååå EVIL!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-06 22:29:30 följande:
    *kissade på mig lite igen*
    Har du några Tena hemma? Annars säljer vanliga affärer apoteksvaror nu.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-06 22:33:41 följande:
    Jag kanske gillar att kissa på mig? Det är min rättighet.
    Jag ville bara bidra med lite underlättande attiraljer!
Svar på tråden The return of the Lolilla