• M C

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-04-05 20:14:16 följande:
    KUK.
    Ja, men av gubben om en liten stund. Hoppas han håller vad han lovar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:30:19 följande:
    Dueeeh....Sist jag blev avstängd blockade de ip-nummer för hela mitt hyreshus så den gubben går inte för min del
    HAhahhaha, värsta bruden!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:33:30 följande:
    Ni skrattar åt min misär Jag fick vara utan familjeliv i  två hela månader
    Stackars...
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-05 20:51:39 följande:
    Fin, va?
    Jarå. Är volangerna vid tuttarna meningen?
    Jag älskar draperingen på sånna klänningar, men alltså volanger...
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-05 20:38:29 följande:
    Javisst! Jag snodde grannens nätverk och "mumbulu" dök upp på FL. Dock avslöjades jag och blev avstängd 2 månader istället för en. Våga inte skratta!
    Hahahhaha, amatör!
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-05 20:54:41 följande:
    Nej, inte din, MC:s... men, visst, jag passar mig för dig. På samma sätt som ett lejon passar sig för en ilsken gråsparv. Precis samma sätt.
    Hahahhaa, bra liknelse!
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-05 20:55:14 följande:
    Meh, volang, då eller? Det är ju tufft, kom inte dragandes med det ordet....
    Vänta ska jag visa vad jag menar.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-05 21:00:01 följande:
    HHHAHAA, FYFAN VILKEN FUL!

Nej, jag försökte hitta en klänning jag sett två gånger. En i 2tims länkar och jag tror att den satt på kvinnliga progledaren i melodifestivalen en gång. Den hade hysteriskt många volanger upp mot högeröra, man fick noll hals i den.
    Fan att jag inte hittade den. FUL.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-06 08:33:14 följande:
    God morgon!!  Jag gillar inte alla äckliga mardrömmar man drömmer när man är gravid. Som om det inte var tillräckligt svårt att sova ändå.....
    Ja, de var fan otäcka! Stackars!

Nä, jag tycker inte ett dugg synd om dig, du är med barn. Det blir nåt bra på slutet.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 00:03:14 följande:
    nu vet ju jag att ni inte är här. Men när ni återvänder kan ni ju förklara för mig vem som  A: Orkar sitta och fylla i detta? B: Är ett jävla dugg intresserad av att läsa det? www.familjeliv.se/Forum-9-191/m51784411.html
    A) Någon som vill ha sex eller iallafall låtsas att de vill ha sex
    b) Ingen verkar det som

Ingen och Någon gick på en bro...
Svar på tråden The return of the Lolilla