Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 14:12:14 följande:
    Jobb eller personal? 
    Jag vill ha ett nytt jobb............
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 15:00:23 följande:

Hej på er!

Nu har jag gjort en utrensning i källarförrådet & känner mig lite mer redo inför flytt

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 15:01:58 följande:
    Vad vill du jobba med? Kan hjälpa till & leta
    Jag vet inte alls....... jag är ju grym på försäljning men vill absolut inte ha butikstider. Det är en av anledningarna att vi ska göra det här. För att få mer familjetid tillsammans. 

Jag skulle lätt kunna gå tillbaka och vara civilanställd hos polisen. Det var roliga år. Men jag vet knappt om det ens finns civila anställda där längre och vad de isf har för arbetsuppgifter.  
  • 2timearound

Nu ska jag

vika tvätt
    packa lådor med mat
    skura toaletter
    bädda rent

ses nån gång!  

• 2timearound

Så här ser mina två familjepaket ut

......och färdigpackade

Och mina två barnhemspaket

.....och färdigpackade

Nästa år slipper ni inte undan! Då tycker jag vi gör det tillsammans och ser hur många paket tråden får ihop. What say you?
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-21 17:11:50 följande:
    Börja tjata i god tid så kan du nog få tant Gullan till det. 
    Det tar jag som ett löfte *noterar*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-21 17:36:15 följande:
    Tvåan: Jag är på
    *noterar* 

Synd att ni är så slow, ni hade ju kunnat vara med även i år Räkna med att jag kommer att hold you to it.  
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-21 18:39:57 följande:
    Heeeeeeeeeeeeej! Haft en bra helg?
    *undrar verkligen* 

Jag var ju inte där. Hur kul kan det ha varit liksom?  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-21 19:10:47 följande:
    Karma´s a bitch....
    *asg*

You have strayed dear Lolilla..........vi kan inte längre skydda dig, du är för långt ifrån flocken. 
  • 2timearound
    LillaLolilla skrev 2010-11-21 19:15:23 följande:
    Nässelfeber. Allt enligt expertisen. Var inne i tisdags och fick tavegyl, Loratadin hexal och nån kortisonkräm. Sen åkte jag in på fredagkväll för att det inte hänt ett skit. Jag fick 13 betapred på plats + plus ytterligare utskrivet för nedtrappning. Läkaren rekommenderade mig också att fortsätta med Loratadinen. "NU skulle det ge med sig då jag fått en "mycket potentare" medicin." 
    Ge med sig my ass!!!!  
    Nu har jag hela armen/ryggen full också  
    Vet du vad du är? En äkta pillertrillare alltså.........*tummen upp*
Svar på tråden The return of the Lolilla