Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-26 12:42:52 följande:
    Driva fransk porrbutik nästa?
    Mmmmm.....och du ska stå i ett bås naken och betjäna alla våra kvinliga kunder. *slick slick*
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 12:43:19 följande:
    Grattis 2timer! Visste inte ens att den var till salu.

Jag får kanske nycklarna idag! Jääääääääj!
    Så då dricker vi skumpa sen då? Du och jag alfred......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 12:48:25 följande:
    Först effter att du tvättat dem.
    No probs. Vi kommer ha ett kaklat rum med en högtrycksspruta. Sen är det din tur.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-26 12:47:45 följande:
    Jag har fått för mig att det är fler utan barn än med barn i den här tråden?
    Då har du helt fel.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:12:32 följande:
    Om inte 2timern har tråkigt ikväll då är vi framme imorgon.  
    :_D

Sorry. girls, jag har ny kvällsunderhållning. Jag skiter i er.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:28:40 följande:
    För somliga karlar verkar det vara så. Jag kan redan höra diskussionen i hallen

"Åh vad hemtrevligt det luktar, är det fruga eller?"

"Nej detta köpte jag på coop igår. De hade någon kampanj, det är lillasyster! Frugan hade tänt det så att det doftade ända ut på gården i eftermiddags!"

"Det är så mysigt att komme och hälsa på när det luktar nyknullad lillasyster! Det känns hemtrevligt på något vis"

"Jag vet. Påminner om hur det brukade dofta knullad syrra ända ut i trapphuset när vi hälsade på mormor som barn!" 
    Hahahahahahahahaaaa! jag skulle inte kunna leva utan dina tokerier.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-26 13:32:46 följande:
    precis fuck gammla kamelbullar här är den nya doften... kanske lite morgon fitta för den som gillar det intesiva eller sportmuff för alla vara gymmande grabbar? (da slipper dom sta och sniffa pa sadlarna efter spinningen)
    Du är också rolig idag, knisse. Fräck.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 13:36:45 följande:
    Nu är jag nyfiken!

Vad tycker du om oss? Har du roligt här tillsammans med "dårarna"?
    Han är så djupt insyltad att det inte längre finns nån väg tillbaka. Han sitte ju för fan och nosar upp vårt bråk på CM bara för att hänga med i allt som sägs i tråden.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 13:40:33 följande:

Vad gör du för något?
    Kan jag inte berätta
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:44:12 följande:
    Det är bra att han är fast! Jag tycker om Fredde. Jag skulle vilja bo granne med honom. Jag tror att han är trevlig! 
    Jag liksom "älskar" Freddan för att han är ganska mycket som jag. Men sen är han rätt dryg mot mig ibland. Då blir jag brudit sur. Det blir jag aldrig på nån annan här.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 13:49:35 följande:
    NÄHÄ? Jag tror att det är uppenbart för alla (utom möjligtvis er själva) att ni är varandras backup plan
    Haha! Nej, det tror jag inte.........
Svar på tråden The return of the Lolilla