Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-26 10:40:44 följande:
    Föregås, med fördel, av "feckin´"
    Jag föredrar ett kärnfullt Fuck Off. Jag gillar det , känns skönt i munnen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-26 10:43:47 följande:
    Jag gillar feckin´eejit, det säger jag ofta

Brukar ni steka kycklingfiléerna innan ni snittar, fyller och baconlindar dem inför sin ugnsfärd? Jag har gjort båda delar. Jag minns att ett sätt var bättre, men inte vilket
    Kan du ringa T och fråga? Det är ju inte som att det är jag som lagar.......du vet. Drömmer

Men han har möte med köparen till butiken kl 11, så ta det om ett par timmar.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-26 10:47:28 följande:
    2timer: ev nya planer!

Ny TV & soffa, vita möbler samt grå soffa är tanken isf.
    JAAAAA! Det här måste vi grotta ner i! DETALJER!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-26 10:52:56 följande:
    Har ju fått experthjälp nu
    Han verkar ju inte ha nån koll alls? 70, 75? Kom igen ring masterchef skit i den där lallaren.
  • 2timearound

Nu är det klart. Vi fick det vi ville ha för butiken. Om 4 mån är jag fri. *lättnadens suck*

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-26 12:01:33 följande:
    Jag ser att ni skrivit men jag läser bara "bla bla bla"
    Tala om vad jag blir blåst på för julklapp ditt snålvatten.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 12:06:39 följande:
    Har du sålt butiken? Till masen? Bara för att få träffa honom igen? *lägger till lite för spänningens skull* 
    Till masen? *skrattar* shit....honom hade jag ju glömt bort.....*fantiserar iväg*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-26 12:08:09 följande:
    NEJ jag vägrar säga!
    Då drar jag slutsatsen att du bara hittar på för att vi ska tycka om dig.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-26 12:07:46 följande:
    Grattis! Hoppas du nu hittar nåt du kan försörja dig på som du verkligen brinner för
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-26 12:08:45 följande:
    Grattis!
    Thanx babes
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-26 12:13:34 följande:
    Ok den lilla lilla brorsdottern i familjen stövlade in i vardagsrummet klockan 10 och frågade högt och ogenerat "HUR E DE NU ME MUTTAN?" Jag blev lite ställd men kom snabbt på att det var katten hon menade. 
    Skönt att du inte hann svara "jorå, tack, svampen kliar inte lika mycket nu längre när jag äntlign låtet håret växa till en buske".
Svar på tråden The return of the Lolilla