Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 20:16:23 följande:
    Mm fast jag tycker det är pinsamt..köper kanske nåt mer istället
    kolla om sakerna finns kvar, isåfall kan du ju köpa på nytt med rabatt o sen vid ett senare tillfällelämna tillbaks det du har köpt nu. om du tycker dte är pinsamt att gå tillbaks menar jag
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma

Bra gjort Tvillingmamman!!

Någon som vet hur "Crocs" tofflorna /Foppa tofflorna som de fått in på Lindex är i stl?? Tänkte ha till sonen på stranden i sommar..

• AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-04-16 17:20:38 följande:
    bamse?? dom är normala.. har 28or till min son som hade 28 på sina vikingsko i vintras
    toppen, tack! Kör nog på 23 då..ev 24, är ju ett tag tills de ska användas..men vill ju inte ha för stora för då lär de trilla av
  • AochJsMamma
    h80 skrev 2010-04-16 18:14:30 följande:
    jag hade köpt äkta istället. Mycket bättre plast för fötterna
    hmm... det är skillnad alltså? Vad kostar äkta o vart finns de?
  • AochJsMamma
    Rocktroll skrev 2010-04-17 12:25:23 följande:
    jag kollade lite efter äkta imorse och man kan få ganska billigt på tradera :) eller på kotteshopen eller hur det stavas men där kostar dom kring 250 kr.
    kotteshoppen?? Ska spana på T oxå då, tack, samt kotteshoppen..
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2010-04-18 08:24:09 följande:
    Iom att hon sa att jag kunde använa både mailkuponger och de som kom på posten så antar jag att det INTE registreras eller är några problem. Jag ska iaf försöka och om det inte går så ska jag hänvisa till vad säljaren sa .
    jag frågade oxå igår, denna gången har jag fått TVÅ utskick OCH till mailen..så jag använde två på en gång igår Hon sa att har du fått dem får du ju använda dem. KÄnns som att Lindex säljer mkt extra oxå på att man passar på när man har rabatt..

Igår blev det röd FIX piké, blåa Bamse foppa tofflor samt 4 par strumpor.
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-04-18 15:07:58 följande:
    jag köpte de nya överdragsbyxorna för halva reapriset, 45 kr blev det, nöjd! :)
    va?? De är ju inte ens med på rean här! Lyllo dig
  • AochJsMamma
    Rocktroll skrev 2010-04-19 16:05:57 följande:
    Har inte kappahl någon rabattkupong som gäller barn? eller har dom haft nyligen? har kärat ner mig i ett par jeans dottern bara måste ha  och när det gäller kapphl som har rabatter hela tiden känner jag mig för snål för att köpa till fullpris
    kom med posten idag
  • AochJsMamma
    maggan75 skrev 2010-04-19 17:49:39 följande:
    Jag fick en kupong med 25 % på ett köp oxå  ( ppå kappahla alltså )
    det fick inte jag, mycket mycket bättre
  • AochJsMamma

det är samma koder för alla, så ni behöver inte inboxa...finn sför övrigt även en kupong att skriva ut som gäller tom idag...

igår köpte jag sååå söta små badbyxor till sonen på Lindex, randiga i turkost, blått etc o Bamse på (inte superförtjust i Bamse annars men dessa var SÅÅ söta). 80 pix, som hittat!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11