Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag skulle behöva en rabattkod/kupong på Lindex.... tror ni det kommer komma nån nu i mitten av månaden med tanke på att det är rea tider?? Behöver köpa galonkläder till dagis....

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-06-12 15:00:09 följande:
    well galonkläder har jag försökt köpa i flera butiker nu utan kupong utan resultat de var slut! Kanske inte fylls på förrän till hösten eller vad tror ni? Borde ju ha nu med kan man tycka grr.
    jag köpte idag, dock bara jacka...byxorna var slut överallt. Men det har jag ett par, hade dock hellre velat ha matchande Kommer säkert nytt i slutet av sommaren! Synd att man fick köpa till fullpis bara... hade velat ha öite rabatt..
  • AochJsMamma
    lilla fru snigel skrev 2010-06-12 18:01:25 följande:

Förra året tog de fram mer galonkläder lagom till midsommar och reade ut, iaf i vår butik.

men det tror jag inte de gör i år, alltså tar fram mer..inte här i GBG iallafall..har ringt alla butiker här o de har slut, känns ju dumt om de har på lager men inte tar fram dem förrän tills rean.. jag har dock tänk tanken att denna jackan kanske kommer vara på ra snart... de hade några enstaka kvar i ströstl här... luktar rea va?
  • AochJsMamma
    Buttelina skrev 2010-07-09 00:31:45 följande:
    jag skiter i rean jag vill ha kuuuuponger så jag kan shoppat nytt
    känner PRECIS likadant! Finns inget på rean jag vill ha ändå...men nyyya grejjer vill jag ha! Så 30% på ett köp vore nice!
  • AochJsMamma
    zasata skrev 2010-07-08 22:47:01 följande:
    Hur är regnkläderns i stl? Ber om ursäkt om ni skrivit om det. Provar fl i mobilen. Behöver st 80 helst.
    min son har 86 i sin bamse regnjacka, han är 88 cm o 12 kg ca, den är stoor men funkar helt klart! Köpte 92 först men den var som ett hus!
  • AochJsMamma

ang velour...jag såg oxå de turkosa idag, såna ska få flytt ahit, men de UNDERBARA gröna muddisvelourbrallsen på baby, tror ni den färgen kommer på barn?? Precis bytt över från baby o har ingen aning om samma färger brukar finnas även på barn?? De är helt enkelt underbart fina!

• AochJsMamma
    Snorky skrev 2010-07-09 21:05:10 följande:
    det finns ju ett par gröna bland de jag fotade... de är mer gröna i verkligheten än vad bilden visar.... men det är inte samma färg som de som finns i webshoppen på baby nu. Lindex har ju haft en mängd olika gröna nyanser. Men det brukar inte vara samma nyanser på baby som barn tyvärr
    ja jag såg ett par i butiken idag, de var liksom gräs/moss gröna, iinte alls lika fina som de på baby...-( Får se om jag kan trycka på Alex ett par 86 or
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2010-07-09 21:16:39 följande:
    men då var det nog på flick...här finns det som vanligt ytterst ite på pojk, o det som finns kvar är BLÄÄÄÄ i mina ögon... när A var bebis däremot så tokfyndade jag jättemkt på Lindex reorna! Det var tider det...
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-15 23:04:36 följande:
    Tjoho kuponger yes! Nu ska jag shoppa regnkläder och det står ju inte endast en ggr på denna kupongen heller moahahaha yes!
    haha tänkte precis samma sak! Så jag skrev ut 6 st..
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11