Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2010-07-30 22:34:26 följande:
    vi hade och har även till i vinter, tycker de är toppen!!!!
    Ok Funderar på det som komplement till overallen,känns som det behövs något extra nu när hon slutat med blöja.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Evve81 skrev 2010-07-31 13:25:57 följande:
    Har precis varit ut på tradera har ni sett vad mycket fix kläder och skaljackor det finns
    Ja jäklar vad mycket kläder från Lindex rea det ligger ute. Jag väntar nog med att lägga ut den Fix skaljackan som jag fick på köpet idag till våren istället
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.

• Wilmis07

Jag har köpt överdragsbyxor på hösten iaf,inte fix utan dom från outwear. Men jag vill minnas att Fix fanns i butik förrra hösten.

• Wilmis07

Tack för svaren på min storleksfråga Har chans att köpa ett begagnat set av en bekant som bor en bit bort så kan tyvärr inte prova det innan. Men det blir kanske för litet då,min dotter är runt 92-93 cm nu. Frågade för köpte precis en skaljacka i stt 98 på rean och den är stor på henne.

• Wilmis07

Någon som har haft ett par fix termobrallor till sitt barn i stl 98,hur stora var era barn då? Knep ett par nya på tradera för för en helt ok peng,men misstänker att dom kanske kommer att vara för små. Men kunde inte låta bli att chansa ,får sälja dom vidare värsta fall

• Wilmis07

Någon som har hört när fix vinterjackor beräknas att komma till butiken?

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2010-08-12 18:48:55 följande:
    nu har fix overallerna kommit in på webben

någon som vet vattenpelaren på dom
    Det är 6000,den ska ha andasfunktion stod det på den jag kollade på i butik. Men läste om förra årets overall att den inte var så bra på just det... Någon som har erfarenhet? Skickade efter en nu iaf,en overall för 420 kr inte dåligt
  • Wilmis07
    Ruso skrev 2010-08-12 21:11:43 följande:
    Jo, men 699 - 30% är 489 och sedan 10% på det blir 440...sedan får man ju avgiften på 19 = ca 460....

Men nu får jag bara 25% på overallen...irriterar mig!
    Ok 460 kr,men jag beställde fler varor så jag räknar ju inte dom 19 kr på bara overallen.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11