• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • VinterLycka

Hur hardet funkat för er göra retur utan kvitto? Har ca 3 plagg köpta online men hittar ej kvittot
    Man fick med...

• Hallontårta
    VinterLycka skrev 2012-05-23 23:25:06 följande:
    Hur hardet funkat för er göra retur utan kvitto? Har ca 3 plagg köpta online men hittar ej kvittot
    Man fick med...
    Skriv ut bekräftelsen du fick på mailen, där står det väl att köpet är betalt(?) Jag har för mig att den brukar se likadan ut som den man får med klädpaketet
  • VinterLycka

Blivit problem
    För någon som
    Returnerat varor med flera kombinerade rabatter? Vad hänt?

• Merde
    VinterLycka skrev 2012-05-25 00:33:01 följande:
    Blivit problem
    För någon som
    Returnerat varor med flera kombinerade rabatter? Vad hänt?
    Antar att det du vill veta är om det gått bra att returnera varor som du använt flera rabatter på?
    Och i mitt fall har det gått utmärkt så till vida att jag valt andra saker ifrån butiken har kassapersonalen låtit mig få rabatten på de nya varorna. Vet dock inte om det är praxis eller om de bara varit snälla.
    Skall du däremot ha pengarna tillbaks får du bara det du de facto betalat.
    Har du inget kvitto brukar det gå bra att byta till andra varor men jag har också varit med om att folk blivit nekade det (dock inte jag själv utan andra som stått i kö samtidigt som mig). Man får aldrig pengarna tillbaks utan kvitto dock.
  • li123

Har nån något tips på hur man klär en 4-åring till en fotografering, vardagssnyggt eller vad man ska kalla det. Vill inte ha puffärm och inte brokigt mönster. Sommarkkläder....

• trollizz
    li123 skrev 2012-05-30 22:07:38 följande:
    Har nån något tips på hur man klär en 4-åring till en fotografering, vardagssnyggt eller vad man ska kalla det. Vill inte ha puffärm och inte brokigt mönster. Sommarkkläder....

Ta normala kläder som ni tycker är fina!
  • li123
    trollizz skrev 2012-05-30 22:09:12 följande:
    Ta normala kläder som ni tycker är fina!
    Fast jag tycker inte hon har något fint Skulle vilja köpa något nytt till henne
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11