• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Moonis
    star67 skrev 2012-07-28 23:58:09 följande:
    jag tycker att den här gången var billigare på vissa varor men på några var dyrare. te.x det fanns mummin klänningar för 50 kr, och 75 kr, pick teshert för 50 kr. pjyamas för 99 kr. huvtröjor var inte sänkt så mycket för 150 kr, jeans, jackor kanske.
    Kanske inte va så mycket av det billiga kvar då där jag tittadeObestämd
  • LitenD

Ingen som har fått några rabattkuponger till Lindex?
    Tyckte det var längesedan nu. Fick visserligen en bonuskupong, men hade gärna velat ha en %-kupong med... 

• AochJsMamma

Tycker också det var höga priser på vissa plagg, en klänning till nig t ex var bara nedsatt 25 kr.,

• Moonis
    AochJsMamma skrev 2012-07-30 23:42:30 följande:
    Tycker också det var höga priser på vissa plagg, en klänning till nig t ex var bara nedsatt 25 kr.,
    En kjol till tjejen (den med paljetterna) hade dom bara sänkt till 100:-. Andra år har dom flesta kjolarna legat på runt 50:-.
  • Xgirl83

Jag läste i tidningen för ett tag sedan att försäljningen går sämre och att kedjorna inte chansar och tar in så stora lager nu. Det stod att det inte kommer bli så galna reor som förut. Kanske är därför det är dyrare i år?

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • AochJsMamma

Var i butik idag, halva reapriset var borttaget men de hade inte sänkt mer ändå ( som de ju brukar). Lite märkligt tycker jag!

• li123

Ja lite märklig är rean ibland. Ibland har de ju tex 30 % på helt köp vilket ofta är bättre rabatt än första rean..

• li123

tror ni man kan hoppas på nån "snart-börjar-skolan-rabatt" nu när rean verkar vara slut?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11