• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rocktroll

Brukar dom klassiska babyoverallerna som kommer varje år (tex moln,elefanter osv) komma senare än dom andra overallerna? Vet att jag vill ha sån till kommande bebisen och vore kul att se motivet för i år.

.:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • star67

lindex skickar rabatter verje månad som de brukade?? jag har inte brer mig för ut men nu jag ill handla lite där. men jag tror jag har inte fått ganska länge.

• Moonis

Är det bara jag som reagerade på att det mesta kostade 75:- och uppåt på rean? Tidigare år har dom sänkt mycket mera innan halva reapriset Obestämd

• passau

Jag fick 50:- om man handlade för något... Men har redan använt den och skrev aldrig upp koden

• star67
    Moonis skrev 2012-07-28 20:45:20 följande:
    Är det bara jag som reagerade på att det mesta kostade 75:- och uppåt på rean? Tidigare år har dom sänkt mycket mera innan halva reapriset Obestämd

jag tycker att den här gången var billigare på vissa varor men på några var dyrare. te.x det fanns mummin klänningar för 50 kr, och 75 kr, pick teshert för 50 kr. pjyamas för 99 kr. huvtröjor var inte sänkt så mycket för 150 kr, jeans, jackor kanske.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11