• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    Coca cola light skrev 2012-07-19 00:39:33 följande:
    Tycker inte ni andra också att det är lite väl titidgt att både Kappahl och Lindex har börjat sälja vinteroveraller redan nu?

Vad tycker ni andra förresten om Kappahl flerfärgade overall? Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om den är skitful. 
    Jo det känns väldigt tidigt!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Loppan boppan
    Coca cola light skrev 2012-07-19 00:39:33 följande:
    Tycker inte ni andra också att det är lite väl titidgt att både Kappahl och Lindex har börjat sälja vinteroveraller redan nu?

Vad tycker ni andra förresten om Kappahl flerfärgade overall? Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om den är skitful. 

Superfin IRL
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • zasata
    sarsparis skrev 2012-07-10 13:45:08 följande:
    Ni som har årets kax skalkläder, håller de måttet? Alltså håller de barnen torra? Har hört att de är lite si och så med det. en sa bla att jackan inte håller för ösregn vilet PoP jackorna brukar göra, och även den Fix vi har som är från förra året.

Och borde inte komma nån rabattkupong från Kapphal snart?   
    Jag är jättenöjd :)
  • Loppan boppan

FY F*N vad besviken jag blev på dom gula leggingsen från Lindex Rynkar på näsan  På webshopen såg dom ju KLARgula ut och när dom kom hem va dom SENAPSgula och SUPERFULA! blääää

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • star67

jag var igår på en lindex butik och hittade inget där:: bara en tshert och en klänning 68.

hittade ni något där??

köpte på kappahl 2 par shorts och det blev dem här väldigt snygga i verklighet och mjuka och sköna men varför mina barn har svårt och att sitta /upp med dem.?? det känns att det är inte bekvämt att ha jeans short på dem!! bättre med bommull eller något såt .
    www.kappahl.se/article/shorts_266932

tittade även på dem här men de var hårda och inte så sköna. www.kappahl.se/article/shorts_270876

• Xgirl83

För min del blev det två klänningar i stl 50 och 56 till dotterns dockor, två långärmade tröjor till sonen (bl a bondgårdströjan), och bikini + bikinitrosor till mig. Har tidigare även köpt ett gäng strumpor och strumpbyxor.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11