• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis

Ni som har årets kax skalkläder, håller de måttet? Alltså håller de barnen torra? Har hört att de är lite si och så med det. en sa bla att jackan inte håller för ösregn vilet PoP jackorna brukar göra, och även den Fix vi har som är från förra året.

Och borde inte komma nån rabattkupong från Kapphal snart?   

• passau

Om man kollar på tidigare år så borde d bli på onsdag... Om någon har kontakter på Lindex så kolla gärna med dem varje dag nästa vecka för dom brukar få reda på d kvällen innan

• Pprcorn

Blev så besviken nyss på lindex. Har en son som ÄLSKAR musse pigg. Nu har lindex en tröja med musse pigg men hur sjutton tänker dom när dom gör en tröja med musse där han är arg?? Inget jag vill sätta på min son iaf. Trist.

• lottizm

Pprcorn håller med, har också en Musse pigg-älskare men gillar inte alls den tröjan...

• MallaW

Är det någon som nyligen fått kuponger från lindex eller har en rabattkod?

• Coca cola light

Tycker inte ni andra också att det är lite väl titidgt att både Kappahl och Lindex har börjat sälja vinteroveraller redan nu?

Vad tycker ni andra förresten om Kappahl flerfärgade overall? Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om den är skitful. 

• Wilmis07
    Coca cola light skrev 2012-07-19 00:39:33 följande:
    Tycker inte ni andra också att det är lite väl titidgt att både Kappahl och Lindex har börjat sälja vinteroveraller redan nu?

Vad tycker ni andra förresten om Kappahl flerfärgade overall? Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om den är skitful. 
    Jag tycker att den var ful,men den enfärgade rosa fastnade jag för.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11