• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rocktroll
    solstrålen80 skrev 2010-04-19 07:40:58 följande:
    hej finns de någon rabbattråd kvar?har någon så man kan skriva ut dom nya lindex kupongerna?
    lite längre bak i tråden (en sida eller två orkar inte kolla :P) finns en länk :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • solstrålen80

tack tack ja hitta kupongerna   nu skas här shoppas

• Pigelinen
    Rocktroll skrev 2010-04-18 19:11:03 följande:
     jag ska också köpa rosa converse till min tjej nu i veckan. Fick du gå ner en storlek i skorna iom att dom sägs vara stora?
    Min dotter har 22-23 i vanliga fall. Hon mäter 12.8cm på sin fot och 22orna på Converse är 1,5cm för stor, dvs 14.3cm så de är i största lagret men storleken under blev inte alls så stor så jag valde att ha dem lite stora nu. Så vist kan man säga att de var stora Men ack så fina!
  • solstrålen80

men vet någon om de finns någon rabattråd kvar??

• Rocktroll
    solstrålen80 skrev 2010-04-19 08:02:56 följande:
    tack tack ja hitta kupongerna   nu skas här shoppas
    så lite så {#lang_emotions_smile} jag förespråkar shopping {#lang_emotions_sealed}
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-04-18 16:12:35 följande:
    va?? De är ju inte ens med på rean här! Lyllo dig
    näe, jag såg de inte heller på den ordinarie rean, men Kållered är en bra butik, där går det ofta att fynda! :)
    Oscar 091001
  • Pigelinen

suck... köpte jeggins på Hm i fredags i storlek 98. I vanliga fall har miin dotter 92 på leggings men nu de sista har jag köpt 98 eftersom de går att vika upp. Men jegginsen var SUPERSTORA.. och jag tog ju för givet att de passade så jag ryckte lapparna och längden är inga problem men midjan... jisses... midjan kommer kanske passa om tre år, superstora, har aldrig varit med om leggins där de åker ner i midjan... funderar på om man kan sätta in extra resår. Tror faktiskt inte att 92 var så stor skillnad i midjan. jobbigt!!!

• Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-19 08:27:35 följande:
    suck... köpte jeggins på Hm i fredags i storlek 98. I vanliga fall har miin dotter 92 på leggings men nu de sista har jag köpt 98 eftersom de går att vika upp. Men jegginsen var SUPERSTORA.. och jag tog ju för givet att de passade så jag ryckte lapparna och längden är inga problem men midjan... jisses... midjan kommer kanske passa om tre år, superstora, har aldrig varit med om leggins där de åker ner i midjan... funderar på om man kan sätta in extra resår. Tror faktiskt inte att 92 var så stor skillnad i midjan. jobbigt!!!
    åh vad störande!!!! {#lang_emotions_yell} jag förstår dig för har själv fått sätta in egen resår i byxor till min smalis.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11