• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • h80
    winters skrev 2010-03-11 22:20:18 följande:
    Jag fick en inbjudan till VIP-kväll på min Lindex-butik (Kungsbacka) på torsdag. 25 % på ett helt köp! :) Ska alla Lindex-butiker ha det?
    åh, vill också. Typiskt att man inte bor kvar i kungsbacka längre :( kanske ska skicka mamma. Fíck du det på sms? Vad stod det?
  • Helenapena
    20082011 skrev 2010-03-11 19:24:05 följande:
    Kan ingen länka dom där stjärnjeansen så jag får se?
    Dom verkar inte finns kvar på Lindex.se...
    Kolla i bildtråden, där har någon lagt in en bild med dom på
  • finelinan

Någon som har tvättat äpple/päron kläderna? Hur håller färgen?

Vet inte om jag vågar tvätta sonens här hemma, vi har en dunder tvättmaskin som tvättar väldigt hårt och det funkar inte med kläder som inte håller färgen så bra...

• Buttelina
    finelinan skrev 2010-03-12 10:19:02 följande:
    Någon som har tvättat äpple/päron kläderna? Hur håller färgen? Vet inte om jag vågar tvätta sonens här hemma, vi har en dunder tvättmaskin som tvättar väldigt hårt och det funkar inte med kläder som inte håller färgen så bra...
    tyckte dom var rätt kassa i kvaliteten
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Ruso
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:25:53 följande:
    tyckte dom var rätt kassa i kvaliteten
    Säg inte så!!! Våra två äppel/päron tshirts ligger i tvätten nu... de kändes ju så sköna och bra i kvaliteten innan tvätten - jag vill ju att de skall vara lika fina när de är tvättade!!
  • Matillin

Någon som har fix jackor till sina barn?
    Har dom kommit ut i butikerna ännu?
    Varit på semester och sjuk så inte hunnit ut och kika.
    Köpte fix vindtäta fleecejackor till båda tjejerna förra året i lite större strlk som dom kan ha fortfarande.
    Skulle vilja köpa någon tjockare vårjacka till stora tjejen
    Vet att dom haft en jacka där man kan ta loss fodret i jackan precis som på Pop-s jackor?
    Någon som sett en sån i butik?

• Buttelina
    Ruso skrev 2010-03-12 10:32:29 följande:
    Säg inte så!!! Våra två äppel/päron tshirts ligger i tvätten nu... de kändes ju så sköna och bra i kvaliteten innan tvätten - jag vill ju att de skall vara lika fina när de är tvättade!!
    nja alltså dom blir ganska luddiga fort {#lang_emotions_undecided}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:39:26 följande:
    nja alltså dom blir ganska luddiga fort
    Nä, vad tusan!

Jag lyckades ju komma över den turkosa med äppel/päron och den randiga igår! slank även med byxa och body till kommande..  {#lang_emotions_dreamer}
  • Lejån
    Matillin skrev 2010-03-12 10:35:58 följande:
    Någon som har fix jackor till sina barn?Har dom kommit ut i butikerna ännu?Varit på semester och sjuk så inte hunnit ut och kika.Köpte fix vindtäta fleecejackor till båda tjejerna förra året i lite större strlk som dom kan ha fortfarande.Skulle vilja köpa någon tjockare vårjacka till stora tjejenVet att dom haft en jacka där man kan ta loss fodret i jackan precis som på Pop-s jackor?Någon som sett en sån i butik?
    Vilka FIX:ar menar du? Det finns FIX ws och fix skaljackor sedan ett tag tillbaka...
    Den 3-i-1 jackan som jag tror att du menar såldes på rean nu då den räknas som vinterjacka. Kanske finns ngn kvar någonstans, beroende på vilken storlek du letar?
    längtar efter sommar & sol
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-03-12 10:39:26 följande:
    nja alltså dom blir ganska luddiga fort
    Luddiga? Jag har tvättat sonens flera gånger, möjligen är den multifrukt med vit bakgrund lite matt i färgen, annars tycker jag att de fortfarande är fina!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11