• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    Hallontårta skrev 2010-03-12 12:22:26 följande:
    Luddiga? Jag har tvättat sonens flera gånger, möjligen är den multifrukt med vit bakgrund lite matt i färgen, annars tycker jag att de fortfarande är fina!
    ja jag tycker dom blev ganska luddiga snabbt!! men det gäller mest leggingsen, de andra kläderna är bra! men leggingsen är lite annorlunda i kvaliteten och inte så bra
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Coca cola light
    winters skrev 2010-03-11 22:20:18 följande:
    Jag fick en inbjudan till VIP-kväll på min Lindex-butik (Kungsbacka) på torsdag. 25 % på ett helt köp! :) Ska alla Lindex-butiker ha det?
    Min butik har den 18/3 och jag fick en inbjudan när jag handlade häromdagen. Tyvärr är det så himla utplcokat på babyavdelningen så jag hoppas så att de fyller på till dess. Hittade inte en enda body i strl 74.
  • Glittrax

S0000006311512_F_W40_20100209104617.jpg

sååå söta!! synd de inte finns i fullängd bara, det är caprilängd på dem

• passau
    Glittrax skrev 2010-03-12 21:03:57 följande:
    sååå söta!! synd de inte finns i fullängd bara, det är caprilängd på dem
    jätte fina! vad kostade dom och vilken stl fanns dom i?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • AochJsMamma
    Matillin skrev 2010-03-12 13:26:58 följande:
    Ok misstänkte nästan att det var en "vinterjacka"Men tänkte att det kanske fanns en tunnar och tjockare variant av jackan, vet att pop säljer en tunnare sån.Får se till att hålla mig framme i höst sen då och köpa på mig en sån då, är väl kanske egenligen bäst till vintern.Får bli en vanlig fix skaljacka nu till våren så får dom ha varma tröjor under det.
    men POP har inte heller en tunnare 3i1 jacka? vet inte vart flera får det ifrån??? Känns som att jag har sagt detta tusen ggr nu, det finns vanlig skaljacka (både hos POP o Lindex) som man kan köpa en vanlig fleece eller annat att ha till, detta ingår alltås inte. Sen så finns det vinterjackan, 3i1 som refereras till ovan, det är en vinterjacka, är vadderad samt har avtagbart fleecefoder. Någon skaljacka med avtagbart fleecefoder finns inte! Så, nu har jag sagt det en gång till...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Glittrax
    passau skrev 2010-03-12 22:52:42 följande:
    jätte fina! vad kostade dom och vilken stl fanns dom i?
    179 kr och i stlk 86 till 122 cl
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2010-03-13 07:43:12 följande:
    men POP har inte heller en tunnare 3i1 jacka? vet inte vart flera får det ifrån??? Känns som att jag har sagt detta tusen ggr nu, det finns vanlig skaljacka (både hos POP o Lindex) som man kan köpa en vanlig fleece eller annat att ha till, detta ingår alltås inte. Sen så finns det vinterjackan, 3i1 som refereras till ovan, det är en vinterjacka, är vadderad samt har avtagbart fleecefoder. Någon skaljacka med avtagbart fleecefoder finns inte! Så, nu har jag sagt det en gång till...
    Amen!
    längtar efter sommar & sol
  • mortillsju
    Löve änd peeece
  • mortillsju
    Det fanns ju long ago. Vi människor har ibland minne som elefanter   Minns att både pop och FIX förr sålde dessa typer av jackor.

Vill man ha detta konceptet nu får man köpa en jacka från Katvig, de är sånna.
  • Hallontårta
    Buttelina skrev 2010-03-12 16:27:07 följande:
    ja jag tycker dom blev ganska luddiga snabbt!! men det gäller mest leggingsen, de andra kläderna är bra! men leggingsen är lite annorlunda i kvaliteten och inte så bra
    Ok, dessa har jag inte köpt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11