• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Thegran
    Jessica24 skrev 2010-03-09 16:07:20 följande:
    Jag upplever den som normal i storleken.Så jag skulle nog satsa på en i storlek 92.
    Tack!
    Vet du om den ljus rosa färgen inte längre finns? i webshopen är den iaf inte med...synd, den färgen är himla fin!
  • Ruso
    j00hanna skrev 2010-03-09 17:10:28 följande:
    Jag vet faktiskt inte exakt hur stor han är. Men han är åtminstone 93 cm lång (fick honom till det när jag mätte själv för kanske en månad sen) Han är en stor 2-åring :)Hur stor är din son då?
    Min son är nog mer rund än lång Sist jag mätte var han 87, vet inte om han växt så mycket sedan dess. Men min dotter som har samma storlek som din son var 102 förra gången vi mätte, det är ju ändå 10 cm skillnad nästan!

Men tröjan satt ju fint på din son! Jag köpte däremot traktor tröjan i 98 till sonen och den sitter bra den med, så ibland verkar det som om storlek är av mindre betydning
  • Ruso
    Evve81 skrev 2010-03-09 18:33:38 följande:
    Jag har köpt 98 till sonen men det funkar inte på byxor han är en ganska liten 2 åring. 86 cm ungefär
    86 är väl inte "ganska liten"? Tror mer det är rätt så medel eller strax under!
    98 skulle nog funka på min son med, men 92 satt perfekt med så det blev den.
  • Jessica24
    Thegran skrev 2010-03-09 18:22:54 följande:
    Tack! Vet du om den ljus rosa färgen inte längre finns? i webshopen är den iaf inte med...synd, den färgen är himla fin!
    Jag har inte heller sett den färgen i år.
    Jag köpte den rosa förra året och i år blir det en röd sådan.
  • Glittrax

Nån som har fixjackan? är de stora eller små i storlek? hur klarar de vatten?

• Thegran

någon med tips på vad för mössa som skulle kunna passa till detta set;

(kortet är taget i höstas...när kläderna var rejält för stora :) )

• Buttelina
    Thegran skrev 2010-03-10 13:57:42 följande:
    någon med tips på vad för mössa som skulle kunna passa till detta set;(kortet är taget i höstas...när kläderna var rejält för stora :) )
    ser bara ett kryss. du måste lägga in bilderna i ditt galleri
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Helenapena

Ni som köpt dom ljusa stjärnjeansen, vad har ni tagit för storlek??
    Jag köpte 92 till sonen (17 månader) och tyckte dom blev lagom pösiga och hade växtmån på längden.

• jannah
    Helenapena skrev 2010-03-10 16:10:27 följande:
    Ni som köpt dom ljusa stjärnjeansen, vad har ni tagit för storlek??Jag köpte 92 till sonen (17 månader) och tyckte dom blev lagom pösiga och hade växtmån på längden.
    Jag har köpt stl. 98 till dottern som blir två år i maj. Dom är lite stora, men det funkar att ha dom redan nu. Tycker det är fint när dom sitter lite baggy... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11