Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lottizm skrev 2011-05-27 07:28:52 följande:
    den här köpte jag: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=148...
    men det kanske finns en som är mer rosa?
    den har jag köpt till min son oxå, köpte båda men denna var snäppet finare!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma

idag hade de fyllt på med nya erbjudande kläder på den LIndex jag var på, så nu fanns djungel tshirtarna, randiga hooden mm inne igen. Hämtade två paket med massa fina kläder, o köpte en blå/turkosrandig Bamse zip som Alex ville ha, den var för övrigt på rea så det var ju passande eftersom jag gick dit för att köpa just den o trodde den var på ord pris.

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-05-30 21:24:05 följande:

tur du hade

japp, tyckte jag med! 139 kr

Sara: den grön/vita har vi med, gilllar den jättemkt. Denna är i samma modell, men inte riktigt lika tunn (nästan dock) och så är ränderna bredare i marinblått och turkost. Kan se om jag kan fånga yrvädret på bild i eftermiddag efter dagis.

• AochJsMamma
    lottizm skrev 2011-05-31 10:03:59 följande:
    Ingen som har bild på den turkos/vita hoodjackan som kostade 99 kr? Köpte den till min son men får inte se den förrän i juli, hade varit kul att se hur den ser ut på!
    OM jag lyckas muta ovannämnda yrväder i eftermiddag till att vara med på bild så kan jag prova den så du får se (turkos/vita alltså)
  • AochJsMamma

Blev tyvärr inga bilder idag, ska försöka på nytt imorgon!

• AochJsMamma

även jag är besviken på lindex rean, inget alls jag vill ha. Å andra sidan så är det lika bra för jag har så lätt att köpa i onödan på lindex o andra kedjor när det är så billigt o så blir det inte använt..

★Stolt mamma till Alexander 2008 & bebis 2011★
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-06-18 19:05:08 följande:
    jag fick en vara på present men den var lite sönder, jag såg den redan innan använding lappen var kvar men var klippt streck kod och skulle reklamera men hon som var på kassan sa att den var på rea och går inte att reklamera, jag bara frågade om det går visste inte om hur det brukar funka när man reklamera.
    man har enligt lag rätt att reklamera även reade varor, hänvisa till konsumentköplagen.
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-06-23 20:37:05 följande:
    vet inte om jag har kvittot kvar
    ska du inet behöva heller, räcker med att kunna bevis aatt varan är köpt hos dem, o finns ju inga andr asom säljer LIndex. Däremot får du det den kostade på rea tillbaks, om du inte har kvittot kvar (om du nu köpt den på ord pris vill säga)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11