Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Grattis till dottern sarisparis! Har undrat om det kommit npn bebis ön:- D. Våra små är ju typ lika gamla, har köpt en 68 ochen 74. Tycker 74 an ser enorm ut,men bör funka i feb typ?

• AochJsMamma
    sarsparis skrev 2011-08-03 08:36:13 följande:

Ni som haft fix overallen i vintras, höll den måttet vad gäller vattentäthet? Har en son som gärna simmar i vattenpölar och kravet är att overallen ska klara detta, den bör även vara slitstark.

i tester fick den bra i vattentäthet tror jag, var väl bara andningsförmågan som inte var så hög..
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • AochJsMamma

idag hoppas vi på kuponger va? gärna på ett helt köp..

• AochJsMamma

Lottisz: skalkläder med ullfrott'e alternativt fleece under.. Vid tre Grader ca åker dock vinterjackan fram..

• AochJsMamma

Imsel: både jag och sonen hade frusit enormt om vi bara haft en skaljacka och vanliga kläder, det har nog även med att göra hur varm el kall personen är oxå, sånt skiljer jusig massor!

• AochJsMamma
    Finesse skrev 2011-09-09 22:05:01 följande:
    Att jag och en kompis var inbjuden på vip-frukost på lindex umeå, kungsgatan och man skulle maila för att anmäla sig.. sedan var det 25% på hela sortimentet mellan 8-9.30

har fått samma, ska på det här i GBG.  Perfekt, jag behöver massa velourisar,,,,
  • AochJsMamma

Ull är hekt klart bäst enligt mig! Andas, värmer, transporterAr bort fukt etc. Har fleece oxå men ullställen används mest. vi har både som lager 1 och lager 2, beroende på användningsonråde. I år är dock Pops ullfrotte overall i största stl för liten, har öven tvådelat men vill gärna ha en oveall igen, så smidigt. Ska spana in Reimas.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11