För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Grattis till dottern sarisparis! Har undrat om det kommit npn bebis ön:- D. Våra små är ju typ lika gamla, har köpt en 68 ochen 74. Tycker 74 an ser enorm ut,men bör funka i feb typ?
Grattis till dottern sarisparis! Har undrat om det kommit npn bebis ön:- D. Våra små är ju typ lika gamla, har köpt en 68 ochen 74. Tycker 74 an ser enorm ut,men bör funka i feb typ?
Ms kanga : perfekt! Lovat sonen att fyllapå medBamse kläder nu när hanvuxit ur sina gamla.
Ni som haft fix overallen i vintras, höll den måttet vad gäller vattentäthet? Har en son som gärna simmar i vattenpölar och kravet är att overallen ska klara detta, den bör även vara slitstark.
Samma hör, har absolut vibteroverall mm vid nolllgradigt..kallt ju!
idag hoppas vi på kuponger va? gärna på ett helt köp..
Anette81: har en röd pop i 104 och ska köpa en molo oxå så fort jag bestämt vilken färg.,,
Lottisz: skalkläder med ullfrott'e alternativt fleece under.. Vid tre Grader ca åker dock vinterjackan fram..
Imsel: både jag och sonen hade frusit enormt om vi bara haft en skaljacka och vanliga kläder, det har nog även med att göra hur varm el kall personen är oxå, sånt skiljer jusig massor!
Ull är hekt klart bäst enligt mig! Andas, värmer, transporterAr bort fukt etc. Har fleece oxå men ullställen används mest. vi har både som lager 1 och lager 2, beroende på användningsonråde. I år är dock Pops ullfrotte overall i största stl för liten, har öven tvådelat men vill gärna ha en oveall igen, så smidigt. Ska spana in Reimas.