• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-07-28 17:20:13 följande:
    fiin shopping älskar muminsetet

jag shoppade från webshoppen nu med
    störde mig lite på att inte badkläderna var nedsatta i butik och så kommer jag hem och kollar webshoppen så var dom nedsatta där
    3 binkini en baddräkt och 10 par stumpor för under 200
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • winters
    winters skrev 2010-07-28 17:16:25 följande:
    Här blev det lite reashopping i dag oxå, blev det här som fick flytta in i garderoben:
    2 långärmade tunna tröjor
    3 t-shirtar
    2 pikétröjor
    1 skjorta
    1 par jeans
    1 par muddbyxor
    4 par strumpor
    Och 2 bh till mig

Alles för strax över 300 kr, mycket nöjd, bara bh:arna hade kostat 300 kr/st!!
    Blev lite till från webbshoppen oxå, en jeansskjorta och en klänning på köpet till mig! :) Samt den nya snygga vindfleecen med 30 %-kupong, hoppas att den är så fin petrol som det ser ut!!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=8210438

Den cerisa var ju riktigt läcker till en tjej oxå, bra att det var mudd på dem den här gången!
    Oscar 091001
  • 2 små prinsessor

idag är jag stolt över mig själv. Halva rea-priset på Lindex och jag köpte INGENTING! sååå utplockat! tråkigt, men tur för jag behövde inget heller...

Däremot var sambon och köpte kläder till äldsta dottern igår (5 år). Roligt att han också gör det ibland  

• Pearl22

Kan man använda 30% koden flera gånger via webshoppen eller märker de att man redan använt den en gång? Tänkte typ om man gjorde flera beställningar.... Nån som har provat?

• Hallonmaja

Har de nån ny rea på Lindex nu eftersom alla verkat shoppa så mycket idag?

dotter 2008 & bebis i magen bf 7/3-11
  • Stina0
    Hallonmaja skrev 2010-07-28 19:40:06 följande:
    Har de nån ny rea på Lindex nu eftersom alla verkat shoppa så mycket idag?
    2 för 1 på all rea :)
  • Moonlight83

Typiskt att man befinner sig i sommarstugen långt uppe i norrland på landet just när lindex börjar sin 2 för 1 rea. Bor i linköping annars och där fanns en hel del. Men på fredag blir det att åka in till skellefteå och kolla in åhlens halva reapriset samt hoppas och be att lindex ska ha någonting kvar.

Någon som varit i skellefteå på lindex? Tänkte om de har nått kvar på sin rea.

Någon som sett om kappahl börjat sin halva rea för alla ännu? trodde det skulle bli direkt efter att det varit för medlemmar.

• badplats
    Moonlight83 skrev 2010-07-28 20:10:06 följande:
    Typiskt att man befinner sig i sommarstugen långt uppe i norrland på landet just när lindex börjar sin 2 för 1 rea. Bor i linköping annars och där fanns en hel del. Men på fredag blir det att åka in till skellefteå och kolla in åhlens halva reapriset samt hoppas och be att lindex ska ha någonting kvar.

Någon som varit i skellefteå på lindex? Tänkte om de har nått kvar på sin rea.

Någon som sett om kappahl börjat sin halva rea för alla ännu? trodde det skulle bli direkt efter att det varit för medlemmar.
    här i norrköping hade dom halva reapriset kappahl idag iallafall, men det fanns bara mini storlekar kvar :(
  • Moonlight83
    badplats skrev 2010-07-28 20:18:17 följande:
    här i norrköping hade dom halva reapriset kappahl idag iallafall, men det fanns bara mini storlekar kvar :(
    vari umeå i går nämligen och där hade de ingen halva rea,inte ens ta 3 betala för 2.Konstigt att det är så olika
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11