• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    iAnnaMaria skrev 2010-07-29 21:37:02 följande:
    Mina rea fynd :D
    olimy.blogspot.com/

Jag är nöjd!
    Men oj...kostade 4 byxor, 2 vindfleece och en skaljacka 380 spänn???

Här kostade skaljackan 279... fanns dock bara en i fel storlek, men jag snodde åt mig båda windstopperfleecen som fanns, men de kostade 199 per styck och så 2 för 1... så 199 för två...  Jag fattar inte hur ditt kunde kostaq 380, vad kostade jackan och fleecen då?
  • maadicken

sonen har oxå de med stjärnor på och det är Tretorn stövlar. han har dom i stl 25. har ett par av bamses förra modell här i stl 26, och mäter man dom "fot mot fot" så är dom med stjärnorna lite lite större... därav min storleksundran
    men det kanske får bli en tur till stan imorron så kan jag titta själv. måste nog ändå ner och kolla in åhlens halva reapris

Tvillingmamma2007 skrev 2010-07-29 22:37:36 följande:
    Vi har också haft bamse tidigare men finns de inte större äb strl 28?? Är det bara mina treåringar som har stora fötter eller vad hmmm tur att vi har tretorn som de kan ha ett tag till iaf.
    jag undrar istället om min3½ åring har små fötter. alla vi känner runt samma ålder och till och med yngre har större fötter! det är ingen större panik att byta ut hans 25:or, men det blir trångt om jag vill sätta extra strumpor på.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • badplats

När brukar vinteroveraller komma ut i butik? Storlek 80 är det jag söker =)

• star67

alla ni som har tjejer brukar köpa så mycket som jag idag blev ca 700 kr på ålens.

• star67

vad tycker ni den passar till flicka eller till pojke mer???

vilken färge på regn kläder hade ni valt till pojke röd eller marin??

• Lejån
    star67 skrev 2010-07-30 14:30:57 följande:
    vad tycker ni den passar till flicka eller till pojke mer???

vilken färge på regn kläder hade ni valt till pojke röd eller marin??

Tycker mjukisdressen passar vilket som... Detsamma gäller regnkläderna, så det beror väl bara på vilket man tycker är snyggast. Personligen skulle jag valt det blå regnstället oavsett kön på barnet, för att jag inte tycker att det röda är snyggt bara. :)
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11