• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-07-29 11:51:59 följande:

Ni som hade såna byxor sitter dem fina på?? hur är de i stl ska jag välja stl 116 eller 122 till tjej på 7-8 år, men hon är  ganska liten small och inte så lång heller.
    jag köper 116 till min dotter som dnart är 5år. så jag hade INTE tagit 116
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • snoozen

Jag gillar rea!
    Shoppat nya regnoverallen med 30 %-rabatten, sen blev det toppar till mig på tag 2-för-1 och en del underkläder på t3b2! Känns som gratis! Men jag hoppas regnoverallen blir bra framöver, hoppas den är lika bra som deras andra  regnkläder

• maadicken

vet ni om bamse gummistövlarna finns i butik än? skulle vilja köpa dom med 30%  (är det på söndag den går ut?) men glömde titta efter dom igår.

jag var på stan så lägligt utan att veta att 2f1 rean börjat. tänkte faktiskt strunta i den när dn dröjde så länge, och jag hade egentligen köpt det som behövdes på POP och några enstaka plagg på kapp ahl.
    tyckte inte det fanns mycket att fynda jämfört med vad jag sett andra köpa, men mysbyxorna med mumin eller stinky (han heter så den svarta lurven va?) längst ner gillar jag, så det blev 4 par av dom i olika färger för 196 kr istället för 596 kr + ett par andra mysbrallor och en tröja till extralådan på dagis. inte ett enda par strumpor eller kalsonger fanns det på pojk.
    tur jag inte har en tjej, för då skulle jag förmodligen shoppa ihjäl mig

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • maadicken
    maadicken skrev 2010-07-29 21:03:22 följande:
    vet ni om bamse gummistövlarna finns i butik än? skulle vilja köpa dom med 30%  (är det på söndag den går ut?) men glömde titta efter dom igår.

och någon som vet hur dom är i storlek? har haft ett par tidigare och dom var smååå i storlek... så svårt när det inte står nåt mått på dom.

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Skytten75

Var i tre Lindex butiker idag hittade lite. Tänkte åka till fler imorgon. Undrar bara vilka som är bäst att shoppa i GBGs området. Synd att man inte kan åka själv. Det är sånt jobb in o ut med barnen från bilen och vagnen. Se till att de är nöjda när man shoppar. 

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Xgirl83
    maadicken skrev 2010-07-29 21:03:22 följande:
    Jag såg dem i butik igår, men vet tyvärr inget om storleken.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Lejån
    maadicken skrev 2010-07-29 21:14:33 följande:

och någon som vet hur dom är i storlek? har haft ett par tidigare och dom var smååå i storlek... så svårt när det inte står nåt mått på dom.

Såg dem i butik idag. Har haft bamsestövlar tidigare till tjejen och tyckte de var rätt normala. Nu har hon dem med stjärnor, men de kanske inte är samma modell...

Höll i den turkosa WS-fleecen idag, guud vilken underbar färg! Hemsidan gör den ju verkligen inte rättvisa
    längtar efter sommar & sol
  • Tvillingmamma2007

Vi har också haft bamse tidigare men finns de inte större äb strl 28?? Är det bara mina treåringar som har stora fötter eller vad hmmm tur att vi har tretorn som de kan ha ett tag till iaf.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11