• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67

Oj har man öppetköp på ålens rea varor det står inte på kvitto.

• Pearl22

Här i Umeå på Strömpilen var det också 2 för 1 på all rea. Jag blev dock väldigt besviken, hittade ingenting vettigt Håller tummarna för att utbudet är bättre nere på stan...

• Buttelina

jag var med på lindex

hittade strumpor 11 par
    bodY/byxor baby
    klänning till mig
    Jeansklänning till min dotter
    strumpbyxor till min dotter
    två baströjor

för 300kr. ordinarie pris var 990kr hyfsat nöjd

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Xgirl83

Jag var också nere idag men det var väldigt utplockat. Men det visste jag innan jag gick dit. Blev bara en röd klänning till dottern, bra dagiskläder, och ett par svarta velourbyxor åt lillkillen.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Snorky

var till Lindex på fm och shoppade lite granna... även fast de var massor på rea så var det inte så mycket intressant. Jag shoppade för 250:- o då även en top till mig på ord. pris med kupong...

Nu väntar jag på Åhlens, sen får det vara slutreashoppat!!! Jag vill ha höstnyheter!!! Nåt snyggt till grabbar i 4-5 års åldern!

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • New mum

Nä..jag är väldigt besviken...Hittar INGET på lindex, så jädrans utplockat. Till sonen i storlek 98 finns ju INGENTING på rean.

dessutom så var det halva rean på Stadium. Där hittade jag fleece tröja til han för 50kr.

• molnen
    Pearl22 skrev 2010-07-28 15:18:20 följande:
    Här i Umeå på Strömpilen var det också 2 för 1 på all rea. Jag blev dock väldigt besviken, hittade ingenting vettigt Håller tummarna för att utbudet är bättre nere på stan...
    Var det utplockat i alla st ? eller vad kikade du i för st ?
  • Pearl22
    molnen skrev 2010-07-28 16:10:45 följande:
    Var det utplockat i alla st ? eller vad kikade du i för st ?
    Njae... det fanns rätt många söta bodysar på babyavd och nog fanns det lite i de flesta storlekar... Fanns några fix skaljackor, gröna windstopper fleecejackor och bamse regnställ. Jag kikade efter st 86/92, till tjej, höll i 2 par basbyxor och 1 par jeansleggins men hängde tillbaka dem då jag redan har så mycket byxor till lillan.
  • star67

det var det jag köpte i stl 92-98/104.

Randiga mumin Leggings st 92= 69 kr + jag hade köpt mumin tunika förut 98= 39kr med kopung.
    Ett par fodrade jeans  98= 129 kr
    Ett par hänglse jeans 149 kr
    Kort armad topp med spets st 98 =69kr
    Rutig klänning 98 =99
    bamse set köpte förut stl 98
    3 par leggins o tights 34-39kr
    en topp 92= 49 kr.
    ett lång armad topp från kahppal och en kort armad.

och jag funderar på att köpa en sån också Drömmer www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7028241&styleid=7028239&path=3403475;3215210;3232629;1067875;1110313

min man tycker att de är för mycket och att hon har redan några, jag funderar på att köpa en klänning och två tunikor från ålens och ett pippi set i (Velourbyxa och jacka).

vad tycker ni är onödigt ?? kanske hänglse byxor men de är fina Skrattande, hon har ett par fodrad jeans med stjärnor, nu jag köpte en till fodrar och hon har två par hänglse en från tradera  o en från lindex.

www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php#

tycker ni blir för mycket ??kanske någon vill hjälpa mig och välja något för att köpa lite pippi kläder till från ålens Flört

• winters

Här blev det lite reashopping i dag oxå, blev det här som fick flytta in i garderoben:
    2 långärmade tunna tröjor
    3 t-shirtar
    2 pikétröjor
    1 skjorta
    1 par jeans
    1 par muddbyxor
    4 par strumpor
    Och 2 bh till mig

Alles för strax över 300 kr, mycket nöjd, bara bh:arna hade kostat 300 kr/st!!

Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11