• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • rew

Hej hej!

Ngn som vet vad som hände med "stjärnjeansen" som fanns med under "kommer snart" på Lindex hemsida? Missade dem förra gången och vill VERKLIGEN inte missa dem igen!

MVH Eva

• Lejån

Blev en del shopping idag, lagt upp bilder i bildtråden.

Dottern chockade mig med att vilja ha en grön skaljacka, så det blev varsin skaljacka till växalådan. Hon är en "sådan" som bara ska ha rosa... Så jag är glad om man får köpa ngn annan färg. :)

Fler som har fyndat idag?

längtar efter sommar & sol
  • maggan75

Har oxå shoppat lite idag på Åhlens  blev lite pippi kläder barbapappa pyjamas och baddräkt  lägger in  bild senare.
    Däremot tycker jag Åhlens är "snåla" med rea när de bara sänker ett plagg med 20 kr ,...... men nu var det ju halva rea så då får man ju passa på

• winters

Klämde på vindfleecen i butik i dag, mjuk och fin, tokfin petrolfärg och super med muddarna så att de kan vikas upp och på så sätt användas längre. Mycket nöjd, ser fram emot min beställning från e-handeln!!

Oscar 091001
  • Lejån
    winters skrev 2010-07-30 15:05:26 följande:

Klämde på vindfleecen i butik i dag, mjuk och fin, tokfin petrolfärg och super med muddarna så att de kan vikas upp och på så sätt användas längre. Mycket nöjd, ser fram emot min beställning från e-handeln!!

Provade den på barnen idag och den är såå fin, men jag kunde inte motivera köp när jag samtidigt köpte två skaljackor på rean. :) Men färgen är ju underbar!
    längtar efter sommar & sol
  • Smultronhjärta
    Tensia skrev 2010-07-30 15:28:41 följande:
    är det halva reapriset på allt på åhlens, även inredningen??
    JappTungan ute
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • maggan75
    Tensia skrev 2010-07-30 15:28:41 följande:
    är det halva reapriset på allt på åhlens, även inredningen??
    All Rea
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11