• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-08-19 10:03:47 följande:
    Läser att det är fler som anser att overallerna är små i storlekarna,fick hem en 98 till min dotter på drygt 92 cm lång och den ska bytas till en stl 104. Mätte mot hennes name it overall i stl 92 som hon hade förra året och den var någon cm kortare i "axel -gren" mått. 98:an funkar ju defenitivt bra nu och säkert första halvan av vintern men sen är jag osäker...
    Men provade du den inte på henne?
    Tänkte att det ju inte säger så mycket om man bara mäter med andra plagg, förra vinterns plagg kanske var lång i "kroppen" men urvuxen på ärmlängden osv...
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-08-19 10:33:56 följande:
    I tisdag stod det på min order att den fraktades till Lindex butik, det står fortfarande....

Jag la ordren 11 augusti och det gick inte att ändra efter 5 minuer. Pratade med kundtjäns och de sa det var för att den hade börjat behandlas direkt... ??? Och varför tar det då så lång tid?

ordern som jag la två dagar senare har packas i ett par dagar nu... konstigt, tar det så lång tid och packa en overall coh en jacka?

Ja, ja, inom 7 arbetsdagar är ju maxtid, så första paketet är väl klar att hämtas i morgon då, och överallern på tisdag...
    På min sida står det "fraktas till ombud" för 6 dagar sedan. Borde jag inte fått den nu? Förvånad
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • anette 81
    Wilmis07 skrev 2010-08-19 10:10:36 följande:
    Ja hoppas det,den lär ju bli lite lång i benen men det gör ju inte så jättemycket. Annars blir det väl till att gå på jakt igen efter annat märke,suck.. Men annars verkade den jättefin inte alls så stel som förra årets modell.
    den var inte så lång i benen på min dotter, dom ska ha skor oxå
  • Ruso

Konstigt!

Fick SMS om båda mina paket nu!!
    Men jag hinner inte hämta i dag i alla fall...

• Wilmis07
    Ruso skrev 2010-08-19 10:42:12 följande:
    Men provade du den inte på henne?
    Tänkte att det ju inte säger så mycket om man bara mäter med andra plagg, förra vinterns plagg kanske var lång i "kroppen" men urvuxen på ärmlängden osv...
    Jo naturligtvis provade jag den på henne,jämförde sen när jag tyckte att den kändes lite i storleken.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    anette 81 skrev 2010-08-19 13:01:26 följande:
    den var inte så lång i benen på min dotter, dom ska ha skor oxå
    Ska köra och byta den snart,ska bli spännade och se hur den sitter på henne i stl 104.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Tullemi
    Rocktroll skrev 2010-08-19 15:04:56 följande:
    Bilder i BT på min mini i overallen Tyst
    Vad fin overallen är på och vilken snuttig liten (inte så glad) tjej
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Rocktroll
    Tullemi skrev 2010-08-19 15:19:07 följande:
    Vad fin overallen är på och vilken snuttig liten (inte så glad) tjej
    Haha ja hon var lite trött och när jag börja kånka på henne overallen kom surmunnen fram Tungan ute den är jättefin på och väldigt mjuk inte alls stel Glad
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11