• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-19 15:58:22 följande:
    Inlägg 3000 tjohoooo! Nej nu blir det fortsatt lego-bygge, kommentera gärna om ni tycker den ser alldeles för liten ut nu då för då måste jag kanske prova 116 också då fastän det låter galet stort!
    Jag tycker den ser  bra ut på honom   behöver kanske inte oroa mig för min 110
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-08-19 16:10:19 följande:
    Jag tycker den ser  bra ut på honom   behöver kanske inte oroa mig för min 110
    Hehe nä hoppas inte det fast smaken är ju som baken, vissa vill ha väldigt rymliga kläder och andra inte. Det är lätt att köpa för stort det vet jag av egen erfarenhet men hur kul är det med en overall som sitter som bäst mitt i sommaren då Bättre att den sitter som bäst när den ska användas och jag tror jag chansar på denna och växer de ur dem så får man väl lösa det då då som sagt. Vi brukar ändå ha galonoverall eller skalkläder rätt så tidigt med om det inte är alltför svinigt kallt.
  • Tvillingmamma2007

Nu har jag byggt en segelbåt hehe nej dags att ta tag i middagen också, har inte tid att sitta här på FL med tre busar i huset.

• Enensammamma
    anette 81 skrev 2010-08-18 21:47:20 följande:
    fast den bara är vattenavvisande<?
    det är galon så den är helt tät tro mig
  • Enensammamma

Till höstskor är det bara gore tex som gäller enligt mig. Köp stort så räcker det till våren också!

Värt varenda öre

• Wilmis07
    Enensammamma skrev 2010-08-19 19:14:30 följande:
    Till höstskor är det bara gore tex som gäller enligt mig. Köp stort så räcker det till våren också!

Värt varenda öre
    Håller med,det är verkligen bra. Vi hade superfit förra hösten och i våras.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • MTG

hämtade ut mitt paket idag och är så nöjd. det jag gillar med lindex är att kläderna så gott som alltid ser ut som man förväntat sig. klänningen och fleecen är jättefina. är även nöjd med overallen, har inte provat den på dottern än men 98 ser definitivt ut att räcka. tycker den ser stor ut, men ska prova den på henne imorgon så jag får se hur den sitter.

Tindra 080208
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11