• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    Rocktroll skrev 2010-08-19 15:22:23 följande:
    Haha ja hon var lite trött och när jag börja kånka på henne overallen kom surmunnen fram Tungan ute den är jättefin på och väldigt mjuk inte alls stel Glad
    Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa overall till dottern eftersom vi reser bort 2 månader i vinter (mitten på dec - till mitten på feb) men denna overall blir ju inte så dyr med 30%-kupong...
    Hur hade ni andra gjort om så pass lång tid av vintern faller bort. Vi bor i GBG så det är ju inte alltid overall-väder heller.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Virrpirr
    star67 skrev 2010-08-19 15:23:04 följande:
    tyvärr rabatter drar inte märksvaror.
    Mjo en del av dem. Kavat till exempel gäller det ju.

De som den inte gäller för är:
    varumärkena: Esprit/edc, Adidas, Nike, Puma, Levis, Reebok, Zara Home och Zara Home Kids.

Så man kan ju ex. köpa tretorn-overall.
  • Xgirl83
    Ruso skrev 2010-08-19 08:53:30 följande:

De där lite högre Adidas för 199, vart var det?

Hade för mig att jag såg dem rean på Stadium för 199 förra veckan, men tänkte att jag inte skulle ha. Nu har jag ändrat mig och tänkte att det nog kunde vara bra för yngsta dottern... men nu kostar de 399!?

Precis vad jag också upptäckte! Satt här och skulle precis beställa dem så var priset höjt. *grr*

Jag blir inte klok på vad som blir bra till höstskor. Några ni kan rekommendera på Ellos nu med den bra rabatten? Ska ha stl 22-23 ca.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Rocktroll
    Tullemi skrev 2010-08-19 15:31:39 följande:
    Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa overall till dottern eftersom vi reser bort 2 månader i vinter (mitten på dec - till mitten på feb) men denna overall blir ju inte så dyr med 30%-kupong...
    Hur hade ni andra gjort om så pass lång tid av vintern faller bort. Vi bor i GBG så det är ju inte alltid overall-väder heller.
    Det är ju nästan hela vintern där Förvånad bor själv i borås så vet ju hur vädret är. I mars så lär man ändå ha fodrat regnställ.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Vårsolen

Ser att många pratar om storlekar på fix vinteroverall.
    Vi hämtade ut våran i strl 98 idag, den satt bra på min dotter som är en smal tjej på 98cm lång. Växtmån fanns det också som borde räcka till om hon följer sin längdkurva men jag nojade lite ändå om overallen skulle passa hela säsongen så efter att ha provat 98:an 2ggr och 104:an 1gång så tog jag 104 och jag har väldigt svårt att tro att den inte kommer att passa även i april om så behövs
    Jag gillar att overallen är så mjuk och smidig iår men undrar samtidigt om den kan vara lika slitstark som förra årets modell, sen var det ju lite synd att de inte behöll den mörkare nyansen på den röda overallen, men jag är nöjd så här långt iaf

• Mizz K

Var och köpte overallen till en av mina killar idag :)
    Det blev en 110 och han är ca 100-101 cm lång,den satt bra och har växtmån.
    Pratade även med svägerskan som är butikschef på Lindex och hon sa att dom verkligen har satsat på overallerna och ytterkläderna/vinterkläder i år.Har förbättrat dragkedjor,sömmar,förstärkning,andningsbart material m m.Hon höll även på att packa upp skidbyxor plus jacka när vi var och hälsade på och det är samma där.Det blev nästan så att jag byte till tvådelat istället för overall för det var så fina färger.

Emilio & Giovani MINA SMÅ PRINSAR
  • Tvillingmamma2007

Hej Mizz K! Här blev också två 110: or!

Bild i BT nu om nån vill se på min kille i sin overall!

• Tvillingmamma2007

Inlägg 3000 tjohoooo! Nej nu blir det fortsatt lego-bygge, kommentera gärna om ni tycker den ser alldeles för liten ut nu då för då måste jag kanske prova 116 också då fastän det låter galet stort!

• Vårsolen
    Xgirl83 skrev 2010-08-19 15:41:17 följande:
    Precis vad jag också upptäckte! Satt här och skulle precis beställa dem så var priset höjt. *grr*

Jag blir inte klok på vad som blir bra till höstskor. Några ni kan rekommendera på Ellos nu med den bra rabatten? Ska ha stl 22-23 ca.
    Vi kör på ett par gympaskor från Pax, de brukar vara bra att ha så länge det inte är allt för blött eller kallt ute.
    Har iofs inte kollat ellos nu men de brukar ha skor från Pax. ..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11