• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Måledal
    Magda78 skrev 2010-03-16 22:14:25 följande:
    Vad var det för kuponger? Skulle behöva inhandla galonvantar etc till äldsta tjejen så är det någon rabatt på barnkläder vore det fint och går det att handla med kupongerna i butik vore det än bättre!? :)
    Ja man kan använda dom i butik. Det gjorde jag idag. Använde båda två på en gång.
    Köpte skinnjacka till lilltösen samt fix överdragsbyxor
  • MajMamman08

Köpte fix skaljackan i stl 92 till min son som e 85cm lång,jösses så stor den va....men är rädd att 86 e för liten?? ska ju kunna ha fleece tröja under. Vad tror ni? va har ni köpt för stl till era 2 åringar? Någon som har bild på hur en 92 jacka sitter på era barn?

• Lycka 1
    Tullemi skrev 2010-03-16 22:34:45 följande:
    Då ska vi se.....-30% på valfri vara  Internetkod: LC10111-30% på valfritt ytterplagg (dam & barn)   Internetkod: LC10112
    Jag fick också dom kupongerna idag.

Någon som vet om man kan använda båda koderna samtidigt i webshoppen?
    På två olika plagg alltså.
    Vill ju inte behöva göra två beställningar och betala frakten två gånger.
  • lindis79

Det fungerade för mig iaf igår.

• Skytten75

I brevet som kom med rabattkupongerna så står det bla under texten upptäck Lindex shop online: Därtill har du alltid fri frakt till valfri Lindexbutik. Det är superbra! Bara shoppa loss på nätet. {#lang_emotions_wink}

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Skytten75

Köper ni ny vårjacka varje år i en ny större storlek? Tex om barnet hade förra året 92 men har 98 nu. Eller köper ni varannan större storlek? 92 och sen 104? Så de kan ha kläderna längre.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • ÖNadja
    Skytten75 skrev 2010-03-17 11:14:33 följande:
    Köper ni ny vårjacka varje år i en ny större storlek? Tex om barnet hade förra året 92 men har 98 nu. Eller köper ni varannan större storlek? 92 och sen 104? Så de kan ha kläderna längre.
    Förra året köpte jag 92 i vårkläder, 98 i vinterkläder och nu i vår 104. Jag vill ju inte behöva köpa en uppsättning nu och en till hösten. {#lang_emotions_wink}

Jag har beställt vårkläder från lager157, dom beställde jag faktiskt i stl 110 !! dom har bara hela storlekar och är smala och rätt så små i storlek. Sonen är 92 lång, dom är lite stora men alldeles lagomt för stora, han kommer lätt kunna ha dom hela hösten också. {#lang_emotions_smile}
  • lindis79

Önadja Har du beställt jeans från lager 157?

• Lycka 1
    Skytten75 skrev 2010-03-17 11:11:22 följande:
    I brevet som kom med rabattkupongerna så står det bla under texten upptäck Lindex shop online: Därtill har du alltid fri frakt till valfri Lindexbutik. Det är superbra! Bara shoppa loss på nätet.
    Men för mig blir det mycket dyrare att åka till butik och hämta än att betala frakten.
  • ÖNadja
    lindis79 skrev 2010-03-17 11:24:17 följande:
    Önadja Har du beställt jeans från lager 157?
    Nej, de har jag inte.
    Beställde ofodrad överdragsbyxa, vindjacka, gummistövlar, regnvantar och fingervantar. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11