• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Myran2007
    Glittrax skrev 2010-03-16 13:25:12 följande:
    ok, min dotter är lite rund, och runt 93 cm så man kanske ska satsa på 104 då på byxorna.. men 98 i jackan eftersom den verkar väldigt stor.. har du jackan?
    Jag har inte skaljackan utan den med fleecefoder i. Den var perfekt i höstas och passar fortfarande men är aningens kort i armarna (enligt mig så de kanske eg sitter perfekt). Vet dock inte om det är samma strl som skaljackorna. Men min son har 98 i den. Han kommer ha 104 i sin skaljacka från pop i vår, vet dock inte hur POP och Lindex skaljackor är i strl förhållande till varandra.
  • Skytten75
    Lunas skrev 2010-03-15 11:47:44 följande:
    En fråga.. för några veckor sen hade dom jättefina tunikor/klänningar på lindex hemsida med cupcakes på. Det stod att dom skulle komma v11...nu finns dom inte att se på hemsidan och nu är det ju v11... nån som vet nåt om dom??
    Vill också veta varför de är borta?
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Buttelina
    Skytten75 skrev 2010-03-16 14:13:57 följande:
    Vill också veta varför de är borta?
    men det var samma sak med vissa andra varor... de kommer säkert upp på nyinkommet snart
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tessou

Nu funkade koden! Fick både 30% och de gamla 10%:en i rabatt!
    Beställde den gröna fleecejackan från Fix... nån som har den å kan berätta om den är bra å så?

ELIAS 090326
  • Glittrax
    Myran2007 skrev 2010-03-16 13:33:20 följande:
    Jag har inte skaljackan utan den med fleecefoder i. Den var perfekt i höstas och passar fortfarande men är aningens kort i armarna (enligt mig så de kanske eg sitter perfekt). Vet dock inte om det är samma strl som skaljackorna. Men min son har 98 i den. Han kommer ha 104 i sin skaljacka från pop i vår, vet dock inte hur POP och Lindex skaljackor är i strl förhållande till varandra.
    ok, tack för svar
  • fritzie76

Ska jag köpa den rosa FIX-jackan eller en rosa från KappAhl.....svårt att bestämma mig. Vill nog egentligen ha FIX-jackan, men hon har en rosa vinterjacka, kanske lite tråkigt med rosa igen....BESLUTSÅNGEST!!

Är det någotn som vet hur Bamseregnkläderna är i storleken. Dottern är 92 cm lång, ska man ta stl 98 då?

• Hallontårta

Men fasen vad det retar mig att de har dubbelstorlekar nu!!! :( :( Sonen kommer ju inte kunna ha några kläder alls från Lindex längre!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11