• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • MajMamman08
    Lejån skrev 2010-03-17 18:55:12 följande:
    Kör på en 92:a. Jag har en son som är ca 86cm och vi provade jackan med fleece under nu i helgen och 92 var liiite stor men 86:an blev nästan lite väl tight med fleecen under.
    ah tach=) då kör vi på 92=) tack tack för hjälpen=)
  • Pearl22

Bara jag som har problem med att beställa på Lindex shop online? Jag kommer så långt så att jag betalat via internetbanken, pengarna har dragits men under "beställningar" står det bara inväntar betalning... Blev även error precis när jag betalt och skulle omdirigeras tillbaka till Lindex-sidan...

• 2Fina

Nån som vet om det finns en pdf-kupong på lindex senaste erbjudande? Tänkte gå och handla på lunchen men glömde kupongen hemma... jag har inte fått den på mail än men brukar ju få närmare barnbidraget, kanske nån annan hunnit få den?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • trollizz
    2Fina skrev 2010-03-18 10:06:48 följande:
    Nån som vet om det finns en pdf-kupong på lindex senaste erbjudande? Tänkte gå och handla på lunchen men glömde kupongen hemma... jag har inte fått den på mail än men brukar ju få närmare barnbidraget, kanske nån annan hunnit få den?
    Hur ska man göra för att få rabatter till sin mail också? Jag får BARA hem i brevlådan alltid.
    Handlar OFTA på Lindex..hehe!
  • 2Fina
    trollizz skrev 2010-03-18 11:18:45 följande:
    Hur ska man göra för att få rabatter till sin mail också? Jag får BARA hem i brevlådan alltid.Handlar OFTA på Lindex..hehe!
    Tror man kan ringa in och koppla sitt clubkort till en mailadress också, sen måste man handla ofta för att få vissa kuponger tror jag
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • h80

Jag hittar inte de fina jeansen (de med"lagningar") på hemsidan. Nån som vet om de är slut?

• Xgirl83
    Måledal skrev 2010-03-17 21:33:17 följande:
    Aha jag trodde det bara fanns en sort från FIX? såg att dom hade en billig överdragsbyxa för 149:- men den var inte från FIX.Den jag köpte kostade 299:- men finns det alltså en ännu dyrare som är vattentät. Den såg inte jag i så fall. Jaja denna byxa blir nog bra, lär ju klara om det är lite fuktigt ute iaf :)
    De för 299:- är från FIX och vattentäta.
    De för 149:- är Outwear och endast vattenavvisande.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • MaLiiiiN

Hej! Är det någon som har en länk till lindex rabattkuponger?
    Skulle så GÄRNA vilja få tag på en till kupong

• Anna i Skåne
    MaLiiiiN skrev 2010-03-18 12:11:34 följande:
    Hej! Är det någon som har en länk till lindex rabattkuponger? Skulle så GÄRNA vilja få tag på en till kupong
    Har väl bara kommi med posten ännu så länge?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11