• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hejpådig
    Buttelina skrev 2010-03-16 14:15:30 följande:
    men det var samma sak med vissa andra varor... de kommer säkert upp på nyinkommet snart
    men den har varit borta länge nu *snyft*
  • Lejån
    fritzie76 skrev 2010-03-16 14:51:23 följande:
    Ska jag köpa den rosa FIX-jackan eller en rosa från KappAhl.....svårt att bestämma mig. Vill nog egentligen ha FIX-jackan, men hon har en rosa vinterjacka, kanske lite tråkigt med rosa igen....BESLUTSÅNGEST!!Är det någotn som vet hur Bamseregnkläderna är i storleken. Dottern är 92 cm lång, ska man ta stl 98 då?
    Köp en annan färg än rosa då?

Jag tycker Kappahls har fin färg på sin, men jag velade då jag inte vet ngt om den.

Vi har precis beställt Fix-jackorna.

Bamseregnkläderna tycker jag är stora, dottern kunde ha 98 när hon hade 104 i andra kläder. Men det är ju iofs ngt år sedan så det kanske har ändrats.
    längtar efter sommar & sol
  • fritzie76

Lejån: Jo det är klart att jag kan köpa en annan färg men känner inte riktigt för röd heller.... Vad köpte du för färger på jackorna?

Hm då kanske 92 också är för stort i regnkläderna.....svårt.

• Buttelina
    Hejpådig skrev 2010-03-16 15:01:25 följande:
    men den har varit borta länge nu *snyft*
    ja men den kommer sääkert
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pigelinen
    fritzie76 skrev 2010-03-16 15:26:14 följande:
    Lejån: Jo det är klart att jag kan köpa en annan färg men känner inte riktigt för röd heller.... Vad köpte du för färger på jackorna?Hm då kanske 92 också är för stort i regnkläderna.....svårt.
    jag håller på dig, vill inte heller ha röd jacka. dottern har en rosa (fr GeKås) och jag vill ha ytterligare en jacka, är sugen på en lila men hittar ingen...
  • fritzie76

Jag funderar på den på KappAhl den är ju cerise....men FIX vet man ju är bra....

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11