• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Sephiroth

Den där sablans jackan som är på bilden på reklamen här på familjeliv, vart sjutton får man tag i den då?

Jag menar den där jackan med stjärnor som en pojke har på sig. Hm. Frågade i butik idag och den fanns inte där och hon hade ingen aning om vad jag talade om.

• Stina0
    Sephiroth skrev 2010-09-04 21:05:46 följande:
    Den där sablans jackan som är på bilden på reklamen här på familjeliv, vart sjutton får man tag i den då?

Jag menar den där jackan med stjärnor som en pojke har på sig. Hm. Frågade i butik idag och den fanns inte där och hon hade ingen aning om vad jag talade om.
    Om du bläddrar lite bakåt i tråden, så tror jag det var någon som ringt/mailat kundtjänst och sagt att den skulle komma in. (minns inte exakt men jag tror det var nästa vecka)
  • Sephiroth
    Stina0 skrev 2010-09-04 21:07:22 följande:
    Om du bläddrar lite bakåt i tråden, så tror jag det var någon som ringt/mailat kundtjänst och sagt att den skulle komma in. (minns inte exakt men jag tror det var nästa vecka)
    Aha! Tack så jättemycket för svar. Jag fullkomligt älskar den! Hoppas den  är fodrad och varm bara. =)
  • Xgirl83
    finelinan skrev 2010-09-04 12:46:29 följande:

Finns det någon som sett några bruna byxor någonstans? Då menar jag bruna byxor, inte mjukisar. Med mudd eller utan, men de ska vara utan tryck och andra konstigheter, i stl 92! Jag har ilat runt alla buti byxorker och hittar minsann inga!

Jag vill nog minnas att jag kände på några snygga bruna byxor med gylf & knapp, samt mudd nertill, på Cubus idag. Mjuka och härliga, fast inga mjukisar.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Smileycat
    Sephiroth skrev 2010-09-04 21:08:02 följande:
    Aha! Tack så jättemycket för svar. Jag fullkomligt älskar den! Hoppas den  är fodrad och varm bara. =)
    vi är många som väntar på denna fina!!! *love*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • hadeel

vet nån om det finns nån lindex rabatt kupong på nätet som man kan kopiera ut??  =)

• AochJsMamma

stjärn jackan är så fin att jag funderar på att köpa den o lägga undan till eventuella syskon (är inte ens gravid, men är ju sååå fin!)

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-09-05 06:33:37 följande:
    stjärn jackan är så fin att jag funderar på att köpa den o lägga undan till eventuella syskon (är inte ens gravid, men är ju sååå fin!)
    jaha. och jag som letade efter en fin jacka till sonen har köpt en pop 3 i 1 jacka men har inte fått den får se hur den är men säkert kan bli denna också med rabatter blir inte så dyrt.
  • Tullemi

Jag har varit bortrest några dagar.....har det kommit några rabattkuponger eller liknande som min man kan ha slängt? Jag fick ett erbjudande från KappAhl via sms så just det känner jag till.

Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11