• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Och jag har inte fastnat nåt vidare för stjärnjackan, så olika det kan vara. Kanske blir annorlunda när man får se en bättre bild på den eller se den live...

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Tessou

Oj, inte bara jag som gillar stjärn-jackan verkar det som! Då får man se till vara snabb då så inte alla försvinner!

Det va jag som ringde och hon på kundtjänst sa att den va till baby, 50-86..

ELIAS 090326
  • Tessou
    Stina0 skrev 2010-09-04 21:07:22 följande:
    Om du bläddrar lite bakåt i tråden, så tror jag det var någon som ringt/mailat kundtjänst och sagt att den skulle komma in. (minns inte exakt men jag tror det var nästa vecka)
    Hon sa den 20:e till mig.. har för mig det iallafal... Så minst 1 vecka till måste vi vänta!
    ELIAS 090326
  • Mamma och Mor

Är precis som många andra väldigt intresserad av att köpa den blå jackan med stjärnor på :)
    Är dock fundersam gällande storleken... Sonen är nio månader och 72 cm lång. Frågan är om man ska köpa storlek 80 eller 86? En del av Lindex kläder är ju väldigt små och sonen har 74 på allt från Lindex. Något plagg till och med i storlek 80.
    Vad tror ni är lämplig storlek? Det är tänkt att jackan ska räcka fram till våren iaf.

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Tvillingmamma2007

Bara jag som missat denna stjärnjacka? Var kan man se den????

• Tessou
    Mamma och Mor skrev 2010-09-05 19:39:29 följande:
    Är precis som många andra väldigt intresserad av att köpa den blå jackan med stjärnor på :)
    Är dock fundersam gällande storleken... Sonen är nio månader och 72 cm lång. Frågan är om man ska köpa storlek 80 eller 86? En del av Lindex kläder är ju väldigt små och sonen har 74 på allt från Lindex. Något plagg till och med i storlek 80.
    Vad tror ni är lämplig storlek? Det är tänkt att jackan ska räcka fram till våren iaf.
    Du kanske kan ta med sonen å prova.. Eller köpa hem båda storlekarna, prova hemma å lämna tillbaka den andra? Tror dock 80 skulle passa bäst, så han inte drunknar i den...
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-05 20:29:34 följande:
    Bara jag som missat denna stjärnjacka? Var kan man se den????
    Ha ha, du är inte den enda som frågar......... Den finns inte att köpa än.
    ELIAS 090326
  • Tvillingmamma2007
    Tessou skrev 2010-09-05 20:31:23 följande:
    Ha ha, du är inte den enda som frågar......... Den finns inte att köpa än.
    Nej jag har förstått det men nån slags bild måste det väl ha funnits ändå eller?
  • Comtesse

Är det någon som vet om eller när det kommer att dimpa ner en 30% på ett helt köp denna månad, för visst brukar det komma en sån den här årstiden?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11