• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • TinkyWinky

Ngn som har sett bamse overallerna? För de fanns innan i både rosa, grön o blå men nu har bara den rosa kommit o de andra två e helt borta :/ Men väntar på att den ska komma i blå eller grön då ja e intresserad av den :)

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Tessou
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-05 20:32:41 följande:
    Nej jag har förstått det men nån slags bild måste det väl ha funnits ändå eller?
    Finns ingen bild på lindex hemsida, men här på FL till höger - ser den just nu.
    ELIAS 090326
  • ängeln83
    Mamma och Mor skrev 2010-09-05 19:39:29 följande:
    Är precis som många andra väldigt intresserad av att köpa den blå jackan med stjärnor på :)
    Är dock fundersam gällande storleken... Sonen är nio månader och 72 cm lång. Frågan är om man ska köpa storlek 80 eller 86? En del av Lindex kläder är ju väldigt små och sonen har 74 på allt från Lindex. Något plagg till och med i storlek 80.
    Vad tror ni är lämplig storlek? Det är tänkt att jackan ska räcka fram till våren iaf.
    Ska den passa till våren så tycker jag du ska köpa 86. Svårt att veta när man inte vet hur den är i storlek. Jag köpte lurv jackan till min dotter på snart 11 månader i storlek 80 den är precis lagom, liiite lång i ärmarna, hade lätt kunnat köpa 86 i den om det funnits. Hon har 74/80 i Lindex kläder.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Tvillingmamma2007
    Tessou skrev 2010-09-05 20:49:04 följande:
    Finns ingen bild på lindex hemsida, men här på FL till höger - ser den just nu.
    Ok tack! JAg är så van att skärma mig från reklam så jag hade inte ens sett den...men så snygg tycker jag inte den var iaf så ni slipper fajtas med mig om den iaf haha.
  • AochJsMamma
    Tessou skrev 2010-09-05 20:29:45 följande:
    Du kanske kan ta med sonen å prova.. Eller köpa hem båda storlekarna, prova hemma å lämna tillbaka den andra? Tror dock 80 skulle passa bäst, så han inte drunknar i den...
    så hade jag gjort! Alltid lättare att prova hemma tycker jag..
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Mamma och Mor

Ska nog beställa hem två storlekar av jackan och testa vilken som passar sonen bäst, tack för råden :)

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • winters

20 % på ett babyplagg och sedan 10 % extra på det om man klickar på annonsen, ska använda den till stjärnjackan sedan, vi måste nog oxå ha en sådan! Skrattande

Oscar 091001
  • Lantani

Hmm när passar jackan bra? ÄR väldigt sugen på att beställa en till Alice, hon har strl 62 nu och är 1 månad. Vilken strl skulle ni tagit och när hoppas på att den passar? Nu?
    Har iof en molo lurvoverall också.. hmm behövs jackan nu eller beställa en större strl till våren? Den är ju så fiiin bara.

Alvin 081114 och Alice 100807
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11