• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    Buttelina skrev 2010-09-07 11:06:25 följande:
    runt den 15e brukar dom komma
    Det kanske skulle stå i trådstarten.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83
    Sephiroth skrev 2010-09-07 15:34:28 följande:
    Vart får ni rabatt ifrån? Jag har inte fått någon rabattkupong på tio år ca.
    Kommer i posten och på mail varje månad. Kontakta Lindex kundtjänst för om du är medlem så ska du ju få det. Men de verkar ha en hel del brister i sitt system...
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Ruso

Två gånger har jag nu lämnat tillbaka saker jag köpt på nätet och som jag fick 10% på hela köpet. Båda gångerna har de kommenterat detta, men så har de ändå gett mig "fullpris"  tillbaka - också ett sett att tjäna pengar

lämnade även in stövlar på ÖB i dag som jag köpte för 79 (hade kvittot med mig), fick ändå 99 kr tillbaka!

• Rocktroll
    Xgirl83 skrev 2010-09-07 15:40:51 följande:
    Kommer i posten och på mail varje månad. Kontakta Lindex kundtjänst för om du är medlem så ska du ju få det. Men de verkar ha en hel del brister i sitt system...
    Jag har nog fått varken på mail eller post på säkert ett halvår :( brukar ta kuponger härifrån när alla är så gulliga att länka.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Fredriks Mamma
    Ruso skrev 2010-09-07 16:13:06 följande:
    Två gånger har jag nu lämnat tillbaka saker jag köpt på nätet och som jag fick 10% på hela köpet. Båda gångerna har de kommenterat detta, men så har de ändå gett mig "fullpris"  tillbaka - också ett sett att tjäna pengar

lämnade även in stövlar på ÖB i dag som jag köpte för 79 (hade kvittot med mig), fick ändå 99 kr tillbaka!

Slarvigt av dem, men det är bara tacka och ta emot, speciellt eftersom du påpekar det!

Hur blir det då med dyrare... t ex overall osv, när man fått bra rabatt!? =)

Värt att testa, långt till den 20e..haha!
  • Lantani

Idag har jag handlat lite på lindex, sjärntröja, de randiga byxorna, en rosa body med mupparna och matchande rosa tröja till storebror.
    Ikväll blir det en betställning i webshoppen, mitt lindex hade slut på väldigt mycket i strl 92 som jag vill ha, men som fortfarande finns på nätet, tur!

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Ruso
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-07 17:04:46 följande:
    Slarvigt av dem, men det är bara tacka och ta emot, speciellt eftersom du påpekar det!

Hur blir det då med dyrare... t ex overall osv, när man fått bra rabatt!? =)

Värt att testa, långt till den 20e..haha!
    Det var just overallen jag lämnade tillbaka i dag, de trog 25%, men tog inte de ytterligare 10%... så det blev ju en vinst på över 50 spänn!
  • Mizz K

Läste igenom Vi Föräldrars overalltest idag och  Fixoverallen hamnade bland dom tre sämsta.
    Av totalt 5 fick den 3,5 i betyg med kommentaren Medelbra.
    Vattentäthet: 4,0 Slitagetålighet: 3,3 Andningsförmåga: 3,3 Rivstyrka: 2,5

Hela listan:

Didriksons- Tignes 4,7
    Name It 4,5
    Coop- Friends 4,0
    Polarn och Pyret 3,9
    HM - Cordura 3,8
    Isbjörn of Sweden- Toray Entrant V 3,7
    Reima- Tec 3,6
    Lindex- Fix 3,5
    Kappahl- Kaxs 3,0
    8848 Altitude- Sno2w suit 3,0

Mamma till världen finaste killar!
  • AochJsMamma
    TinkyWinky skrev 2010-09-06 20:37:50 följande:
    nej inte nu iaf :(
    star67 skrev 2010-09-06 20:56:04 följande:
    Nej bara på reklam om man gå in på NEWS  och sen baby så ser man den där www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx?c=...
    den låg där förut, 110% säker. Om den är borta nu så bör den komma i butik snart, för det brukar försvinna från kommande ett tag innan det släpps.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11