• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anette 81
    Lantani skrev 2010-09-08 10:40:34 följande:
    20 % på babyplagg (som finns på annonsen är på familjeliv), sen 10 % på hela köpet och så ta 3 betala för 2.
    var hittar du 10% på ett köp?
  • Xgirl83

La upp en bild på dottern i bildtråden. Lite OT, men om någon letar snygga baggy jeans, kanske till något smalare barn, så hittade jag så himla snygga på Cubus! 149:-, ställbar midja, och just nu har de väl t3b2. Min dotter är smal och få byxor sitter bra på henne, men dessa satt helt ok! Hon är 88 cm och väger väl kanske 10,5 kg, och tog stl 92. Fanns även i en mörkare variant.

Det är dessa: cubus.com/sv/

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • star67
    Xgirl83 skrev 2010-09-08 15:38:16 följande:
    La upp en bild på dottern i bildtråden. Lite OT, men om någon letar snygga baggy jeans, kanske till något smalare barn, så hittade jag så himla snygga på Cubus! 149:-, ställbar midja, och just nu har de väl t3b2. Min dotter är smal och få byxor sitter bra på henne, men dessa satt helt ok! Hon är 88 cm och väger väl kanske 10,5 kg, och tog stl 92. Fanns även i en mörkare variant.

Det är dessa: cubus.com/sv/#/sv/Jeans/Girl-1-6/Fall-2010/2/
    http://cubus.com/sv/#/sv/Campaign/Children/Jeans-1-6-g-week-36-38/ 

här på kampanjer står 99 kr för dem!!
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-09-08 15:58:36 följande:
    cubus.com/sv/#/sv/Campaign/Children/Jeans-1-6-g-week-36-38/ 

här på kampanjer står 99 kr för dem!!
    Men typiskt då! Jag köpte dessa i lördags så det gällde kanske bara från denna veckan då. På bilden är den mörkare varianten.
  • Päronet

Hej
    Skulle behöva lite hjälp. Var i affären i helgen och såg en turkos windstopper overall (FIX)som jag vill köpa till sonen. Försöker nu hitta den på hemsidan för att köpa den där, men kan inte hitta den. Har de inte alla kläder utlagda där??? Blir så irriterad när jag inte hittar den....

• winters
    Päronet skrev 2010-09-08 16:08:41 följande:
    Hej
    Skulle behöva lite hjälp. Var i affären i helgen och såg en turkos windstopper overall (FIX)som jag vill köpa till sonen. Försöker nu hitta den på hemsidan för att köpa den där, men kan inte hitta den. Har de inte alla kläder utlagda där??? Blir så irriterad när jag inte hittar den....
    Tror inte att de kommit i höst ännu, det är nog vårens som är kvar i affärerna, de flesta reade nog ut dem i somras, iaf de mörkblå. Men en köpte en när jag stod i kö häromveckan och då trodde expediten att det skulle komma nya, men de borde ju verkligen komma snart då.
    Oscar 091001
  • star67
    Hej
    den kanske är från föra året, ett tips! du kan köpa en annan som är i samma pris och byta den mot den du vill i butiken.
  • Xgirl83
    Hej
    Som andra sagt så är de nog från i våras, har inte funnits i webshopen på länge och på "mitt" Lindex hade de bara någon enstaka kvar. Tror säkert inte de kommer förrän i vår igen. Och nej, de har inte heller hela sortimentet på nätet tror jag.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11