• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Pearl22
    Hejpådig skrev 2010-03-19 19:47:14 följande:
    föresten hittar dom inte på sidan längre, redan helt slut eller borta som sist?!
    Tror de är helt slut på webshoppen. Jag fick bara fram bilden när jag gick via min orderstatus. Det går bra att byta storlek alltså ifall det finns i butik? Tänkte ev att jag i så fall provar dem i butiken när jag hämtar ut paketet så då kanske jag får ett par som passar bra.
  • Hejpådig
    Pearl22 skrev 2010-03-19 19:50:55 följande:
    Tror de är helt slut på webshoppen. Jag fick bara fram bilden när jag gick via min orderstatus. Det går bra att byta storlek alltså ifall det finns i butik? Tänkte ev att jag i så fall provar dem i butiken när jag hämtar ut paketet så då kanske jag får ett par som passar bra.
    ja man kan byta i butik. annars begär jag pengarna tillbaka o köper de i butiken,iofs förlorar jag 10% då, men som sagt ska ej vara några problem.
  • Hallontårta
    ByggareBob skrev 2010-03-19 19:25:05 följande:
    Fast det här är lite märkligt och iof inte första gången jag stöter på det. Jag köpte fixjacka-termobyxa på rean, frågade om det gick att använda rabatten men det gick inte...Lite lotteri det där verkar det som...
    Men man ska kunna använda deras rabatter även på reavaror, det är sällan det står på dem att man inte kan göra det.
  • maggan75

Fast det står ju på kupongen "kan ej kombineras med andra erbjudanden " så egentligen borde den inte gälla på rean

• Hallontårta
    maggan75 skrev 2010-03-19 19:56:57 följande:
    Fast det står ju på kupongen "kan ej kombineras med andra erbjudanden " så egentligen borde den inte gälla på rean
    Brukar det inte stå så annars? Hade för mig det. :> Annars hade jag tur!
  • Line80

köper alla galonisar nu eller vad?! Var runt på 4 olika lindex butiker idag å hittade inte större än stl.92 nånstans.
    kappahl har höjt priset på sina till 249kr och dom känndes så tråkiga jämfört med bamse som kostar 199kr.

Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • maggan75
    Hallontårta skrev 2010-03-19 20:17:49 följande:
    Jag kollade nu på nätet och la i en reavara. Både kupongen och 10% drogs som rabatt.
    Ja jag lyckades oxå få med en reavara med koden häromdagen     men när det står  så så borde det inte  funka .... konstigt men bra
  • winters
    Glittrax skrev 2010-03-19 18:00:03 följande:
    Jag fick 10 % efter att de två 30 % rabbatkupongerna dragits...
    Ja precis, det är 10 % extra på hela ordern på det beloppet som egentligen skulle ha betalats efter att alla andra "vanliga" rabatter har dragits. Och kupongerna den här gången går att använda igen på webben, så det måste nog bli en till shoppingrunda när nya kläder har kommit in innan kupongerna går ut, så synd! :)
    Oscar 091001
  • Thegran

Någon som har tips på fina kläder att fota en 16 månaders i? :)
    de får gärna gå i blått, hon har otroligt blåa ögon så det matchar bra.

ska åka och fota dottern imorgon och kom på att jag måste ha nå fina kläder :)

vad tycker ni? klänning med bara ben och fötter eller leggings till m. bara fötter?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11