• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83
    3 barns mor skrev 2010-03-19 13:20:03 följande:
    nån som kan berätta lite om denna jacka www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702... är den bra när kan man använda den ? är den vattentät ?
    Det är en skaljacka, dvs vind- och vattentät men andas. Den är inte fodrad så man använder bara den om det är lite varmare, eller också kompletterar med fleecejacka eller dyl att ha under, beroende på temperatur. De kan ju också användas istället för regnjacka. Jag har inte använt just FIX skaljacka, men själva idén med skaljacka gillar jag mycket.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Glittrax
    winters skrev 2010-03-19 15:50:02 följande:
    Du skriver i koderna i rutan för internet- och auktionskoder och klickar på Registrera. Du måste ha kopplat ditt Club-kort till din profil för att kunna använda det.Sedan får du 10 % extra på hela orderbeloppet.
    Jag fick 10 % efter att de två 30 % rabbatkupongerna dragits...
  • ByggareBob
    Hallontårta skrev 2010-03-19 15:09:44 följande:
    Ååååh idag har jag fyndat!! FIX-overallerna var på rea nu och nedsatta till 499:- så anv. jag 30% på ett ytterplagg på det. Så det blev 350:- Men så var jag tvungen att lämna tillbaka de tighta jeansen, turkosa. Sömmen i grenen hade gått upp. Så fanns inte storleken kvar. Inte lika roligt dock, jag gillade de jeansen! :(
    Fast det här är lite märkligt och iof inte första gången jag stöter på det. Jag köpte fixjacka-termobyxa på rean, frågade om det gick att använda rabatten men det gick inte...Lite lotteri det där verkar det som...
  • Pearl22
    Hejpådig skrev 2010-03-19 18:59:50 följande:
    normala, hämtade precis ut mina. perfekta i storlek faktiskt, väldigt sköna o snygga! mina kostade 207:- efter alla rabatter
    Precis vad jag betalade också :) Hann roffa åt mig den sista av min storlek innan de tog slut. Hoppas nu bara jag kan ha dem... Håller på att gå ner i vikt så jag hoppas att de inte visar sig vara för stora för mig nu. De ser verkligen sköna ut, längtar tills jag får hämta ut dom
  • Hejpådig
    Pearl22 skrev 2010-03-19 19:40:27 följande:
    Precis vad jag betalade också :) Hann roffa åt mig den sista av min storlek innan de tog slut. Hoppas nu bara jag kan ha dem... Håller på att gå ner i vikt så jag hoppas att de inte visar sig vara för stora för mig nu. De ser verkligen sköna ut, längtar tills jag får hämta ut dom
    mina var iofs för stora, har gått fr 42 ner till 40 men jag la undan ett par snabbt i affären idag så kan jag byta imorgon tänkte jag. men hade jag inte gått ner i vikt hade 42 suttit som ett smäck =)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11