• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Fredriks Mamma
    fritzie76 skrev 2010-09-23 17:49:39 följande:
    FIX-jackorna är fina....men ska jag ta en blå eller grön.......

De är väl stora i storlekarna? Ska man ta en stl 122 till en pojke som är ca 116 cm?
    Den gröna är jättefin, så jag lägger en röst på den!
  • Fredriks Mamma

Lindex babyoverall..... så FUL!!! Nästan så jag inte kan titta på den! Vad tänkte dem!!! I Verkligheten är den ännu fulare än internet!!!

• Lantani

Funderar på att köpa vinterjacka från fix, men hur är de i storlek? Sonen är n riktig tunnis och lång, 90 cm lång och precis över 10 kg.
    Vilken storlek skulle ni tagit?

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Fredriks Mamma
    Lantani skrev 2010-09-23 17:58:24 följande:
    Funderar på att köpa vinterjacka från fix, men hur är de i storlek? Sonen är n riktig tunnis och lång, 90 cm lång och precis över 10 kg.
    Jag skulle nog ta en 92. Det är några månader till vintern, och just jacka kan ju vara stort. Han är ju lång, så armarna måste ju räcka till. Samt så är det inte jättestor skillnad mellan storlekarna.
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-09-23 17:20:32 följande:
    Jag reklamerade en jacka på Stadium för någon vecka sedan.
    Den hade också tappat den där metallbiten så dragkedjan delade på sig.
    Jackan var köpt i mars och det var inga problem att lämna tillbaka den.
    Jag fick välja om jag ville ha en ny jacka från årets modell el om jag ville ha pengar på Stadium kortet.

Hoppas det går lika bra på Lindex!
    Då håller vi tummarna att det går bra, ska åka efter  jobbet i morgon funderar på vilket lindex man ska bege sig till .... det  där det jobbar äldre kvinnor eller där det jobbar yngre tjejer vilka är lättast att ha att göra med  tro ....
  • Xgirl83
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-23 17:53:13 följande:
    Lindex babyoverall..... så FUL!!! Nästan så jag inte kan titta på den! Vad tänkte dem!!! I Verkligheten är den ännu fulare än internet!!!
    Vilken utav dem, det finns ju några? Den med elefanter? Ja lite trist tyckte jag allt att den var! Dock tyckte jag tvärtom att den var finare i verkligheten. Men det kan ju bero på ens färginställningar på datorn också.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Stina0
    maggan75 skrev 2010-09-23 18:11:30 följande:
    Då håller vi tummarna att det går bra, ska åka efter  jobbet i morgon funderar på vilket lindex man ska bege sig till .... det  där det jobbar äldre kvinnor eller där det jobbar yngre tjejer vilka är lättast att ha att göra med  tro ....
    Jag reklamerade dotterns jacka förra hösten, som jag köpt våren innan. Jag hade inget kvitto, men fick pengarna i handen utan problem Skrattande
  • AochJsMamma
    Xgirl83 skrev 2010-09-23 18:20:04 följande:
    Vilken utav dem, det finns ju några? Den med elefanter? Ja lite trist tyckte jag allt att den var! Dock tyckte jag tvärtom att den var finare i verkligheten. Men det kan ju bero på ens färginställningar på datorn också.
    om ni menar den mi fleece med elefanter så är ju den LJUVLIG! Eller LJUVLIGA, både den i rosa´/grönt o den i blått.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Lejån
    Lantani skrev 2010-09-23 17:58:24 följande:
    Skulle ta en 92. Min kille har en 92:a som han kan ha, och han är ca 92 cm och väger väl ungefär 14 kg. Han har en 98:a också men den är stor.
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11