• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Enensammamma

Nu beställde jag lite från h&m

(Bilderna lånade från hemsidan. Antar det är tillåtet om man skriver det eftersom man kan blogga om plaggen)

• Tessou
    Enensammamma skrev 2010-09-24 17:54:06 följande:
    Nu beställde jag lite från h&m

(Bilderna lånade från hemsidan. Antar det är tillåtet om man skriver det eftersom man kan blogga om plaggen)
    Den sista tröjan har jag beställt i svart/grått..
    ELIAS 090326
  • Ruso
    Stina0 skrev 2010-09-24 17:44:45 följande:
    Min jacka blev exakt likdan och då köpte jag den våren 09. Trist när dom inte gör förbättringar...Rynkar på näsan
    Är det skaljackan ni pratar om, eller vinterjackan?

Har skaljackor hemma och hoppas inte det blir sådär... iof, det blev inte förra jackan jag köpte  heller, så lite tur kanske man kan ha!
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-24 16:00:20 följande:
    Reklammerade  fix jackan idag och det gick bra fick tillbaka pengarna de hade  tagit emot fler ....
    Yes samma som för mig våren -09, tråkigt att de inte förbättrat som sagt.
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-23 15:44:33 följande:

Är det ngn som haft problem med dragkedjan på Fix jackorna ???  
    Så här serhar tösens jacka blivit och dne lilla metall grejen som ska sitta där har lossnat
    Köpte den ju i våras  tycker det är lite dåligt faktiskt

Är du förresten säker på att det satt en metallbit där från början då? Det gjorde det nämligen inte på våra två som vi köpte våren -09 och den ena pajade efter bara 2 mån som sagt, dåligt tycker jag.
  • Linastrumpan
    maggan75 skrev 2010-09-24 16:17:41 följande:
    Dragkedjan gick sönder
    Dotterns dragkedja gick också sönder på samma sätt. Men den var inhandlad våren -09. Lyckades dock hitta på butikschefen på mitt lindex som tog emot det som en reklamation och trots att den var så pass gammal så fick jag byta den mot en fix 3i1jacka Trist att grejerna går sönder men jag tycker att de har bra service i alla fall.
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Smultronhjärta
    mollan nu skrev 2010-09-24 11:46:27 följande:
    tror ni man kan returnera utan kvitto? hittar dett inte och köpte två likadana klänningar till mig själv men i olika storlekar....
    Ja du får säkert lämna tillbaka men isf byta mot annat eller få tillgodo. Så gjorde jag med sonens Fixoverall häromdagen
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-24 20:47:47 följande:
    Är du förresten säker på att det satt en metallbit där från början då? Det gjorde det nämligen inte på våra två som vi köpte våren -09 och den ena pajade efter bara 2 mån som sagt, dåligt tycker jag.
    Nä en plast grej var det ju
    Ja det var ju konstigt att de inte gjort ngn förbättring på ett år  
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11