• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-24 21:09:55 följande:
    Nä en plast grej var det ju
    Ja det var ju konstigt att de inte gjort ngn förbättring på ett år  
    Tror inte ens det var plast på vår utan endast sytt men ska inte svära på det utan då måste jag gräva i lådorna i sånt fall för ena grabbens jacka är ju kvar men urvuxen den andra reklamerade jag ju och köpte pop ist.
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-24 21:16:47 följande:
    Tror inte ens det var plast på vår utan endast sytt men ska inte svära på det utan då måste jag gräva i lådorna i sånt fall för ena grabbens jacka är ju kvar men urvuxen den andra reklamerade jag ju och köpte pop ist.
    ok ja det var ju skumt, fick förfrågan om jag ville ha ngt annat men  nu finns ju bara vinterjackorna  så jag sa att jag väntade. Funderar på vad man ska ha istället ... om man vågar sig på Fix vinterjackan ...
  • Tvillingmamma2007

Well själv har jag ju chansat på fix-overaller i år så! Chansa kan man ju alltid

• maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-24 21:23:56 följande:
    Well själv har jag ju chansat på fix-overaller i år så! Chansa kan man ju alltid
    Ja jag har oxå en fix overall men  behöver kanske ngt ombyte ....
  • sarsparis
    Linastrumpan skrev 2010-09-24 21:02:17 följande:
    Dotterns dragkedja gick också sönder på samma sätt. Men den var inhandlad våren -09. Lyckades dock hitta på butikschefen på mitt lindex som tog emot det som en reklamation och trots att den var så pass gammal så fick jag byta den mot en fix 3i1jacka Trist att grejerna går sönder men jag tycker att de har bra service i alla fall.
    Ja deras service kan man inte klaga på, sonens fix skaljacka köpt i januari fick jag också reklammerat, dock inte dragkedjan, utan en reflex som lossade där bak. De få kläder jag reklammerat har de tagit emot utan problem, det gör att jag går dit och handlar igen iallfall :)
  • h80

ang. reklammationer så pratade jag med en tjej som jobbar i en klädaffär (ej lindex) o man har 3 års reklammationsrätt enligt lagen

• sarsparis
    h80 skrev 2010-09-24 21:41:12 följande:
    ang. reklammationer så pratade jag med en tjej som jobbar i en klädaffär (ej lindex) o man har 3 års reklammationsrätt enligt lagen
    Visst är det så, men då ska man kunna påvisa att det är ett fabrikationsfel, och dessutom kan affären neka in i dödens dar, men det är det man har ARN till isåfall, fast en behöver ändå inte gå på vad ARN säger. Har dessvärre varit med om flera affärer som inte mottagit reklammationer.
  • h80
    lahja1 skrev 2010-09-24 21:49:34 följande:
    nån som vet hur länge Today priserna gäller på hm s hemsida??
    vad är det?
  • h80
    sarsparis skrev 2010-09-24 21:50:43 följande:
    Visst är det så, men då ska man kunna påvisa att det är ett fabrikationsfel, och dessutom kan affären neka in i dödens dar, men det är det man har ARN till isåfall, fast en behöver ändå inte gå på vad ARN säger. Har dessvärre varit med om flera affärer som inte mottagit reklammationer.
    ja, det är nog olika från affär till affär. Hon jobbar på polarn o pyret o de krånglar aldrig (inte vad jag vet iallafall)  I våras lämna jag in en body som hade blivit väldigt tvättnoppig, köpte för 2 år sen o det var inga problem............fick en ny direkt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11