• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters

haremjeansen är det snyggaste jag har sett på länge, köpte 86, men nu måste jag nog leta upp dem i 98 och lägga undan oxå, på webben var de redan slut...

Oscar 091001
  • Flerbarnstokan
    AochJsMamma skrev 2010-10-04 21:59:05 följande:
    jag köpte harem jeansen igår till sonen o tvekade mellan 92 o 98, men så tyckte hon i butiken att de var lite små i stl o att jag skulle gå upp en stl så det blev 98..tyvärr har jag inte lyckats prova dem på A än eftersom jag jobbat så länge idag, hoppas de passar!
    Jag köpte hem både 92 och 98 för att prova, så lämnar jag tillbaka 92 om de är för små. Min kille är 83-84 cm, hur lång är din? Har inte provat ännu heller, får bli efter dagis idag. Han var inte så samarbetsvillig igår...
  • Xgirl83
    winters skrev 2010-10-05 07:56:46 följande:
    haremjeansen är det snyggaste jag har sett på länge, köpte 86, men nu måste jag nog leta upp dem i 98 och lägga undan oxå, på webben var de redan slut...
    Håller med! Jag köpte dem till dottern men hon vägrar allt annat än klänning just nu, så jag lägger undan dem till sonen på 4 månader (och hoppas under tiden att dottern ska vilja använda byxor igen så hon också kan använda dem lite).
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • kalmar brud

Är det bra kvalitet på dom tag tre betala för 2??? Det finns ju i både tröjor och byxor.

• Tullemi

Jag vill så gärna köpa haremsbyxan till Milea, men hon är så smal så de skulle nog inte passa. Jag tycker det blir så fult när man måste justera midjan fööör mycket. Då försvinner den snygga modellen på byxan

Milea 080217 Lucas 100202
  • ängeln83
    Tullemi skrev 2010-10-05 10:56:31 följande:
    Jag vill så gärna köpa haremsbyxan till Milea, men hon är så smal så de skulle nog inte passa. Jag tycker det blir så fult när man måste justera midjan fööör mycket. Då försvinner den snygga modellen på byxan
    Min son är också ganska smal men på honom funkar dom kanon, fick dra åt en hel del i midjan men det ser fortfarande snyggt ut.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Pixxi
    kalmar brud skrev 2010-10-05 10:40:49 följande:
    Är det bra kvalitet på dom tag tre betala för 2??? Det finns ju i både tröjor och byxor.
    Jag tycker de är helt ok, dessutom matchar de bra till velouren. Jag är galen i velour
  • Sephiroth
    kalmar brud skrev 2010-10-05 10:40:49 följande:
    Jag älskar dem! De där stjärnbyxorna i mjuk velour är mina favoriter. :-P
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11