• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • sarsparis
    Ruso skrev 2010-10-02 21:46:18 följande:
    Man skall inte stirra sig blint på ett såhär test. Jag vet många didriksonsägare som har varit jättemissnöjda med sina överaller. Har en kompis som hade till sina små förra året, coh vill INTE ha sådanna i år. Stel och klumpig tyckte hon, och  jag har för mig att den inte var helt vattentät...
    Den testade overallen har bara 2000 vattenpelare, frågar man i en riktigt friluftbutik säger dom att den kan man ha när det duggregnar och absolut inget att ha när det ösregnar eller för lek i vattenpölar. Min brorsdotter hade en och hon fick ha galonisar när slasket kom. Förstår mig faktiskt inte på detta testet. Men det blir väl så när det testas på provdockor och inte på riktiga barn i dagismiljlö.
  • Tina83
    star67 skrev 2010-10-02 21:55:57 följande:
    barn och baby men den funkar inte tillsammans med den andra som är 25% på valfrivara men ett tips göra bestälning på dem som är 20% sen dagen efter eller lite senare lägg en vara tex dam och lägg koden funkar så. vet inte om du förstår hur jag menar!!
    Fattar precis

Tack för hjälpen!

Förresten, var det i denna tråd någon la ut en Ellos-kod med 50% vid köp av 5 varor? VAd menas med det? är det 50% på alla varor eller på en?
  • Ruso

Någon som har gällande Ellos rabatter, typ 50% eller 40%?

• Fredriks Mamma

221701 = 50% på en vaa, ellos. t.o.m.11/10.

Det där med 5 varor, gäller nog fri exp.avg. Dock inte denna kod.

• ängeln83
    winters skrev 2010-10-03 17:12:48 följande:
    Bland annt de här kom hem till oss i dag, så snygga!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=974...

Vem var det som frågade efter bruna fodrade manchesterbyxor? Finns på Kappahl nu från storlek 86!
    Åh dom är SÅ snygga, fick hem sonens i veckan, tyvärr verkar dom ha krympt lite i tvätten så med facit i hand skulle jag köpt 110 istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Enensammamma
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-02 10:42:22 följande:

Jag är oxå väääääldigt osäker! Men har bestämt mig för att använda fixen!

Didriksons är ju väldigt snygg!! Och overallen ska ju ärvas... så kanske bättre med tanke på slitstyrkan?

BYTA??

Jag tror didriksons är värdelösa och passformwn är jättekonstig. Supersmala och tighta
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2010-10-02 21:46:18 följande:
    Man skall inte stirra sig blint på ett såhär test. Jag vet många didriksonsägare som har varit jättemissnöjda med sina överaller. Har en kompis som hade till sina små förra året, coh vill INTE ha sådanna i år. Stel och klumpig tyckte hon, och  jag har för mig att den inte var helt vattentät...
    Har hört samma flera ggr.

Förra året fick tex REIMA dåligt i testet och vår Reima var UNDERBAER. Ungen kunde typ duscha i den och var aldrig kall eller varm. Inte något slitage på den blev det heller. Testet görs ju inte med barn i overallerna liksom
  • Enensammamma

Jag köpte detroit harmesjeansen till dottern. Det står adjustable waist på dom. Vart tusan då?? Obestämd

Dom är ju gigantiska och trillar av nu ju

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11