• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • j00hanna

Köpte de snygga haremjeansen och stjärntröjan åt sonen i helgen, de hade "köp barnkläder för 30€ och få 10€ rabatt" Suuper ;) En lite dålig bild finns i bildtråden.

• ängeln83

Idag köpte jag jeans tunikan till dottern, såå underbart fin, hade hoppats på leggings med samma motiv som i luvan men det fanns inga.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-10-04 19:43:58 följande:
    Idag köpte jag jeans tunikan till dottern, såå underbart fin, hade hoppats på leggings med samma motiv som i luvan men det fanns inga.
    Den funderar jag på att köpa till min tjej Glad visst var det du som sa att haremjeansen krypt? tänkte köpa dom men hur mycket krymper dom? Hon har annars 86 så borde jag köpa 92?
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • maggan75
    Pixxi skrev 2010-10-04 17:47:37 följande:
    Härom dagen pratades det om dragkedjor på FIX jackor, nu har min dotters jacka OutWear från Lindex har börjat paja i dragkedjan, jag köpte den förra året, tror ni det gäller samma för dom som för FIX ?
    Testa  ta med den till butik, reklammera kan man ju göra
  • Pixxi
    maggan75 skrev 2010-10-04 20:43:11 följande:
    Testa  ta med den till butik, reklammera kan man ju göra
    Känner mig ofta pinsam Skäms, men man kan ju alltid testa. Det värsta som kan hända är ju att det inte går och att de tycker jag är dum Värre är det ju inte
  • ängeln83
    Rocktroll skrev 2010-10-04 20:00:07 följande:
    Den funderar jag på att köpa till min tjej Glad visst var det du som sa att haremjeansen krypt? tänkte köpa dom men hur mycket krymper dom? Hon har annars 86 så borde jag köpa 92?
    Åh, den är så fin Har egentligen köp stopp till dottern men denna kunde jag inte motstå.

Mja, jag tyckte det när han hade på sej dom igår, men idag var dom lagom igen, tror han hade dragit upp dom lite långt i midjan så jag upplevde den som dom krympt. Fast jag hade nog ändå kunnat gå upp i storlek, dom känns ganska så korta i benen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • maggan75
    Pixxi skrev 2010-10-04 21:05:53 följande:
    Känner mig ofta pinsam Skäms, men man kan ju alltid testa. Det värsta som kan hända är ju att det inte går och att de tycker jag är dum Värre är det ju inte
    Ja jag är likadan men försöker bli tuffare ma ntycker ju att ett plagg ska hålla framförallt en jacka
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-10-04 21:08:50 följande:
    Åh, den är så fin Har egentligen köp stopp till dottern men denna kunde jag inte motstå.

Mja, jag tyckte det när han hade på sej dom igår, men idag var dom lagom igen, tror han hade dragit upp dom lite långt i midjan så jag upplevde den som dom krympt. Fast jag hade nog ändå kunnat gå upp i storlek, dom känns ganska så korta i benen.
    Haha synvilla Tungan ute ska nog testa båda storlekarna på tjejen för hon växer ändå som ogräs nu Tyst
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • ängeln83
    Rocktroll skrev 2010-10-04 21:49:35 följande:
    Haha synvilla Tungan ute ska nog testa båda storlekarna på tjejen för hon växer ändå som ogräs nu Tyst
    Ja gör det, jag köpte ju 104 och när jag jämfört med andra 104:or så är dom lite kortare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • AochJsMamma

jag köpte harem jeansen igår till sonen o tvekade mellan 92 o 98, men så tyckte hon i butiken att de var lite små i stl o att jag skulle gå upp en stl så det blev 98..tyvärr har jag inte lyckats prova dem på A än eftersom jag jobbat så länge idag, hoppas de passar!

★★Stolt mamma till Alexander★★ www.tradera.com/auktioner/Enigma2008
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11