• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

star67: Jättefina pyjamasar! Ska köpa där nästa gång tror jag. Vi har lite längre till Kappahl medan Lindex är på gångavstånd, så det är väl därför det oftast blir Lindex.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Fredriks Mamma

Ja, jättefina! Tack för tipset, Star67.

Ska bara invänta 25%aren!

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-14 13:51:36 följande:
    Ja, jättefina! Tack för tipset, Star67.

Ska bara invänta 25%aren!
    DET VAR INGET.

Jag har en fråga om pampers blöjkuponger, hurmycket brukar de skicka första gång när man får bebis.
    när jag skulle få babybox från baby profisen gick inte att skreva mitt adress så jag skrev min kusins adress och nu de skickar kopunger på mitt namn till hennes adressRynkar på näsan. jag bara undrar om någon har fått kopunger sista gång hur mycket var dem??  föra gång när jag fick barn fick ganska bra rabatter första gång jag tror det var 80 kr om man köper 1.
  • Line80

Jag har inte fått en enda blöjrabatt ännu och är med i både libero å pampers! Upplever precis som du att man fick oftare när mina stora var små...

• Viktorsmamma

ang. blöjrabatt.

har ite fått nån sen sonen var ca 1½år.
    fördelen nu är att på ICA "handla för 300 få blöjor för 89kr"

och coop "handla för 500 få blöjor för 69 (en affär) andra har 88kr hela tiden" men den med 88 hela tiden ligger i en stad vi sällan är i, men när vi är där handlar vi alltid 2 paket blöjor.

• snoozen

Instämmer i att det sinat med blöjerbjudanden! Här kör Willys ofta med 50 kr rabatt vid köp av 2 st Libero eller Pampers, så det blir oftast det.

• star67
    snoozen skrev 2010-11-15 13:24:30 följande:

Instämmer i att det sinat med blöjerbjudanden! Här kör Willys ofta med 50 kr rabatt vid köp av 2 st Libero eller Pampers, så det blir oftast det.

idag de har på willys reklamblad köp 2 för 55 kr rabatt Skrattande man kan ta några reklam blad de brukar lägga några ute.
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-11-14 22:35:54 följande:
    DET VAR INGET.

Jag har en fråga om pampers blöjkuponger, hurmycket brukar de skicka första gång när man får bebis.
    när jag skulle få babybox från baby profisen gick inte att skreva mitt adress så jag skrev min kusins adress och nu de skickar kopunger på mitt namn till hennes adressRynkar på näsan. jag bara undrar om någon har fått kopunger sista gång hur mycket var dem??  föra gång när jag fick barn fick ganska bra rabatter första gång jag tror det var 80 kr om man köper 1.
    Brukar vara 50 kr om man köper 2 pkt.
  • Fredriks Mamma
    star67 skrev 2010-11-15 15:26:04 följande:
    idag de har på willys reklamblad köp 2 för 55 kr rabatt Skrattande man kan ta några reklam blad de brukar lägga några ute.
    Precis!

De brukar ju gälla ett tag =)

Sist jag var på Willys vad det en "demo-tant" som hade den rabatten, plus ett gosedjur/snuttefilt från Brio.
  • star67

någon vet var kan man hitta billiga bak set men gärna med 2 kavelar. eller bara biliga kavelar men inte i plast??.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11