• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Buttelina

jag torktumlar aldrig velour. lika mjuka varje gång

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Yosa

Tror ni Lindex-butikerna är öppna imorgon annandagen eller när börjar reorna? Skulle behöva byta storleken på ett par julklapps-byxor åt dottern. Är ju ledig imorgon.

• mollan nu

det beror väl på om de har söndagsöppet?

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Wilmis07

De flesta affärer brukar väl ha mellandagsrea på annandag jul? Eller är det bara där jag bor det är så.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Skytten75

Kan byta kläder som man har fått i julklapp fast att man inte har kvitto? När börjar reorna på Lindex, Åhlens, Maxi och Coop?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Lantani

Jag undrar också ifall de öppnar rea idag. Såg att pop gör det nämligen och funderar på att köra in till stan, men känns lite onödigt ifall det bara är pop som har öppet..

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Yosa

Ingen som  vet? Min lindex-butik har stängt söndagar i vanliga fall men frågan är hur de är idag? Får ringa o kolla.

• sesssan

Hej på er, Min minsta fick massa bamse kläder i julklapp och den stora vill nu också ha bamse tröjor förlillasyster har det
    Finns det nån rabatt kod på lindex nu eller kommer rean snart

• Hejpådig

jag har shoppat på rean idag- stängt söndagar annars men på annandagen har väl kedjor som lindex öppet!?! hittade en massa fint

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11