• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • virknålarna

Var på kappahl idagoch det fungerade med medlemskort och utan sms. Köpte 4 pyjamaser till yngsta sonen, 180 kr, en till stora dottern 70 kr och strumpor 10 kr/st. Annars var det väldigt dåligt, jo jackor  och termobyxor fanns en hel del

• virknålarna

3 pyjamaser till sonen menar jag

• ÖNadja
    virknålarna skrev 2011-01-12 18:20:30 följande:
    Var på kappahl idagoch det fungerade med medlemskort och utan sms. Köpte 4 pyjamaser till yngsta sonen, 180 kr, en till stora dottern 70 kr och strumpor 10 kr/st. Annars var det väldigt dåligt, jo jackor  och termobyxor fanns en hel del
    på tal om pyjamas hittade jag 2 pack kortärmade pyjamasar för 40 kr!
  • ÖNadja
    AnkiFalun skrev 2011-01-12 21:06:27 följande:

Gäller halva rea priset även imorrn på kappahl?

sista dagen imorrn.
  • liber
    passau skrev 2011-01-12 05:25:35 följande:
    Lindex började 19/1 med t2b1 förra året å 26/1 med halva rean låter tätt men så hade jag skrivit...
    Det är ju en vecka emellan, låter rimligt, har för mig att det var så sent också...
  • Merde

Någon som har någon koll på om Lindex har någon rabattkupong som gäller på underkläder ute nu? Helst med % på ett helt köp.

• Smilla75
    Merde skrev 2011-01-13 02:00:13 följande:
    Någon som har någon koll på om Lindex har någon rabattkupong som gäller på underkläder ute nu? Helst med % på ett helt köp.
    Nej, finns ej men kommer nog den 16:e som vanligt.
  • AnkiFalun

Här var det inget 2 för 1  idag heller, men som innan 2 för 1 på strumpor, dom hade även 49 kr för alla toppar

• ÖNadja

Va på tredje kappahl idag och kom hem med lite tröjor och haremmjukisar till sonen. Det är kul ätt komma hem med tröjor för 25 kr/st! Glad

Har rekat läget på lindex i alla tre butiker i olika städer, och tyvärr är det ingen som är värt besväret att åka dit för 2f1, dom har ju bara pyyyyytte smått, tomtekläder och julklänningar. Men jag är gode så nöjd med min kappahl shopping. Glad

Köpte bla en jätte fin vinterjacka till dottern, rosa/blå/vit randig i stl 86 för 125 kr till nästa vinter. Förvånad

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11