• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maggan75
    Tessie tessie skrev 2011-01-24 19:53:33 följande:
    Tack för svaret. En treåring kan ju bli sittandes en del i snön så frågan är ju om man borde satsa på någon mera vattentät. Fast kanske skulle den funka som extra overall åtminstone. För den pengen var det ju inte så farligt om jag inte skulle gilla den sen. Synd att de inte rear fixoverallen i jönköping.
    Visst är det irriterande   och bara den oranga  jackan har jag sett på rea
  • Tessie tessie
    kalmar brud skrev 2011-01-24 20:10:59 följande:
    är det bamse overallerna dom säljer ut+
    Ja, jag hittade en bamseoverall på rean. Fast det var den sista som de just fått hem på retur... så jag antar att de tagit slut innan de sänkte på halva rean.
  • LJ2
    anja1661 skrev 2011-01-24 19:51:09 följande:
    jag svängde in på lindex idag och upptäckte att de hade halva reapriset idag!! jisses vad jag shoppade!! en jacka till nästa vinter, 2 festklänningar, en långärmad t-shirt, 1par jeans, en kortärmad t-shirt, 2st tvådelat set, 2par mjukisbyxor, 2par leggings, 2pack strumpor, 2 eller var det 3 bodys?

allt det för 600kr!!!

ska dit på torsdag igen...hoppas då på att kanske kunna fynda underkläder till mig oxå. idag blev det bara grejer till barnen...som vanligt! haha
    oj
    va där i lör o shoppade en del, men minns knappt vad tröjor, tshirt o få underkläder, allt till barnen
    * 3 underbara busfrön *
  • Wailea

De är olika vad de rear i olika butiker. Har varit i flera utan att Bamse overallerna varit med på rean, inte heller fix...

• maggan75
    Wailea skrev 2011-01-24 20:42:25 följande:
    De är olika vad de rear i olika butiker. Har varit i flera utan att Bamse overallerna varit med på rean, inte heller fix...
    Ja så är det ju alltid samma med webben där rear de saker som inte har reats i affärerna
  • star67
    Tessie tessie skrev 2011-01-24 19:53:33 följande:
    Tack för svaret. En treåring kan ju bli sittandes en del i snön så frågan är ju om man borde satsa på någon mera vattentät. Fast kanske skulle den funka som extra overall åtminstone. För den pengen var det ju inte så farligt om jag inte skulle gilla den sen. Synd att de inte rear fixoverallen i jönköping.
    jo de hade reat ut overaller på lindex i jönköping på stan jag köpte en fix stl 98 svart för 225 kr och de hade bamse också och vinter jacka rosa o orange men på a6 de hade bara en overall kvar o den var inte på rea på fredag lördag en röd stl 98, men idag jag kollade hittade den inte kanske de har reat ut den! för att de hade inte reat rosa jackor hellre men idag de var på rea men inte så billiga 450 kr.
  • ÖNadja

kanske lite OT men Ellos Outlet hade ju halva outlet priserna före jul (?) nån som har koll när dom brukar köra det nästa gång igen?

• Jenna82
    maggan75 skrev 2011-01-24 20:05:51 följande:
    Visst är det irriterande   och bara den oranga  jackan har jag sett på rea
    På mitt Lindex fanns det en grön jacka kvar på rean, strlk 86 eller om det va 92...sen fanns det de orangea, sen de lila och gröna med bubblor på eller va det är. Tror alla de jackorna gick på 200kr/styck. 
    Jag köpte en limegrön jacka, typ nåsoftshell tyg av nåt slag för 100kr(!!), grymt snygg! Ordinarie pris va 349 om jag inte minns fel.
    Dock så hade mitt Lindex inte nån rea på fix skalbyxor, några ws:ar eller sånt som jag egentligen va ute efter.
    Köpte också en regnjacka(bamse) för 75kr. (ordinarie 229kr) 
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11