• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Xgirl83

Värdelös bild men, skjortan till haremjeansen.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • winters
    Xgirl83 skrev 2011-04-05 22:02:06 följande:
    winters: Så du tycker att haremjeansen passar till skjortan? Jag tyckte också att de gjorde det men funderade på om byxorna blir för tuffa till den skjortan? Om det ska vara mer mörkblå finbyxor eller chinos till den? Jag tänkte iaf att vi tar en del kort med haremjeansen med bara ett vitt linne till, tror det blir tufft. Och sen en del med skjortan med de byxorna, eller också skjortan till några finare byxor. Ja skjortan är så fin tycker jag, dock stl 80 som nog kommer sitta rätt precis när han väl fyller. Men det är ju snyggast på ett foto om den sitter exakt istället för att vara för stor.
    Superfint! De jeansen är de finaste byxorna som finns, har använt de till både till fint och vardags, mycket välanvända i vårt hem!

Blir nog jättefint med ett vitt linne till, vi hade även hänglsen hängandes på ett av korten. Tycker absolut att du kan ha skjortan o jeansen, men många byxor kommer att passa till den, är ju väldigt allround. Vi hade nog 3-4 ombyten till fotograferingen, Oscar var nysoven och på mycket gott humör! Skrattande
    Oscar 091001
  • Xgirl83
    winters skrev 2011-04-05 22:19:01 följande:
    Superfint! De jeansen är de finaste byxorna som finns, har använt de till både till fint och vardags, mycket välanvända i vårt hem!

Blir nog jättefint med ett vitt linne till, vi hade även hänglsen hängandes på ett av korten. Tycker absolut att du kan ha skjortan o jeansen, men många byxor kommer att passa till den, är ju väldigt allround. Vi hade nog 3-4 ombyten till fotograferingen, Oscar var nysoven och på mycket gott humör! Skrattande
    Ja det är sant! Vi hade väl 2 ombyten när dottern fotograferade sig. Jag får leta fram om jag hittar fler möjliga ombyten (det gör jag säkert).
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • finelinan
    lady in red skrev 2011-04-05 20:20:52 följande:
    De sistnämda är superSkrattande!! Har ett par såna i 86,vill nog ha ett par i 92 med sen. Passar min lille knubbis perfekt! De viktigaste när de är så små tycker jag är att jeansen är mjuka,och det är dessa verkligenGlad.
    Jag har fyra par i samma storlek av dem nu...=)
  • winters
    Xgirl83 skrev 2011-04-05 22:29:01 följande:
    Ja det är sant! Vi hade väl 2 ombyten när dottern fotograferade sig. Jag får leta fram om jag hittar fler möjliga ombyten (det gör jag säkert).
    Ja, det är roligt med lite variation! Skrattande Nästa vecka ska han fota sig på öf, så då blir det bara en outfit, ska plocka fram i dag. Och även ta påskkort tror jag!
    Oscar 091001
  • lady in red
    lottizm skrev 2011-04-05 21:24:56 följande:
    Lady in red: hur är de jeansen i storlek? Såg dem i affären men gissar att de blir tokstora på min 13-månaders som bara är 75 cn
    Min kille är 18 månader,väger 13 kilo och är ca 83-85 cm lång tror jag och han har 86:or. Dom är nog rätt normala i stl skulle jag säga. Men dom är precis nu,så det blir att köpa 92:or till hösten.
     Ja,de blir nog tokstora på din 13 månadersFlört.
    Finns de inte på babyavd då? Har inte kikat efter.
  • lady in red
    finelinan skrev 2011-04-05 23:18:56 följande:
    Jag har fyra par i samma storlek av dem nu...=)
    Hehe,ja dom är för goa dom jeansenSkrattande. Tyvärr var 92 slut här på butiken,ska kika på nätet om de finns kvar i stl,då blir det nog att köpa 2 parFlört.
  • winters

Det här blir det till 1 ½-årsfotograferingen!

Skjorta KappAhl 149 kr
    Chinos KappAhl 179 kr
    BÄLTEBälte PoP 75 kr
    STRUMPOR BABYStrumpor 2-p PoP 75 kr
    Skor H&M 99 kr

Oscar 091001
  • star67

en kod på elleos som funkar på rea??? jag läste på kund omdömme att någon hade köpt en vara på 1/" rea priset eller 40% på rea. de brukar ha säkert kod som funkar på rea!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11