Du måste logga in för att svara i en tråd.

• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • imsel

Jag tyckte jump-in overallerna såg så himla stora ut så nu beställde jag en 86/92 till sonen som brukar ha 92 och ibland 98 på vissa plagg..
    Inte kan den väl bli för liten? Vad tror ni? 

april 09 kom min bebbe
  • Enensammamma
    imsel skrev 2011-07-28 14:57:12 följande:
    Jag tyckte jump-in overallerna såg så himla stora ut så nu beställde jag en 86/92 till sonen som brukar ha 92 och ibland 98 på vissa plagg..
    Inte kan den väl bli för liten? Vad tror ni? 

Nej
  • Tullemi

Idag kom vinteroverallerna . Väldigt snabb leverans får jag säga. Dottern som är ca 102 än fick en i storlek 110 och efter en snabb test så tror jag den blir toppen. Den var kanske lite väl rosa, men dottern blev själaglad . Sonens overall i storlek 86 såg enorm ut och han ville inte prova idag så vi får se om han kan ha den. Det är ju dessutom ett tag kvar tills den ska användas

Milea 080217 Lucas 100202
  • Finesse
    Tullemi skrev 2011-07-28 22:07:48 följande:
    Idag kom vinteroverallerna . Väldigt snabb leverans får jag säga. Dottern som är ca 102 än fick en i storlek 110 och efter en snabb test så tror jag den blir toppen. Den var kanske lite väl rosa, men dottern blev själaglad . Sonens overall i storlek 86 såg enorm ut och han ville inte prova idag så vi får se om han kan ha den. Det är ju dessutom ett tag kvar tills den ska användas
    Å jag ska ta 86 till min son som är 1 år yngre :P
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Finesse

Eller så är han stor och din liten?

Ebba 071228, Hampus 110225
  • star67

kappahls föra året overall var toppen till små barn de var väldigt mjuka och smidiga att gå i jag köpte en stl 104 till min dotter på halva rea och en 86 till hennes lille bror som blir ett år 26/9.

fixoverall är inte långa i benen som de var föra året. och korta i gren?? jag mailade dem föra året och brättade att overallarna var inte rätt passform hoppas att dem har bättre i år. fast jag behöver inte köpa i år men kanske man köper sen på reaFlört

• Norpan

Någon som har koll på om Lindex har halva rean nu, det är ju så på nätet...

Är fixoverallerna vettiga? Stora eller små i storlek? Funderar på vad man bör ha till en liten 1-åring... 

• Viktorsmamma2010
    Norpan skrev 2011-07-28 22:53:21 följande:
    Någon som har koll på om Lindex har halva rean nu, det är ju så på nätet...

Är fixoverallerna vettiga? Stora eller små i storlek? Funderar på vad man bör ha till en liten 1-åring... 
    Jag undrar oxå vad jag ska ha i vinter ti vår då 1,5 åring. han går ju för fullt nu så han kommer ju lätt vilja va ute o plumsa o testa snön så han måste ha rediga kläder på sig då med. Jag har ingen aning vad o vilka overaller som e bra
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11